Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Den billigste jeg har sett er denne på elkjøp. Det som dog er litt rart er at de bare kaller den Professional Edition. Den versjonen med statue heter Deluxe Professional Edition. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 ah nice, fant bare den versjonen til 399,- på elkjøp når jeg søkte Kjøp Professional Edition og motta:- 25 cm Hitman vinylstatue - Bildealbum med forord fra spillregissøren Tore Blystad - Bak kulissene og skapelsen av hitman på DVD - Agency Gun Pack DLC nedlastbart materiale), ekstra in-game-våpen, lyddemper med mer - Eksklusiv boks med spillet Hitman dermed var jeg solgt , kjøper den pakken nå jeg :-) takk Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Utah Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Et hitman sniper spill elns på elkjop til 49 kroner. Er det dette dere snakker om? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Et hitman sniper spill elns på elkjop til 49 kroner. Er det dette dere snakker om? Jeg tror at opplegget med dette er at du betaler 49 kroner i et slags depositum mot at du kjøper Hitman Absolution på Elkjøp når det kommer ut, også får du sniperpakken i mellomtiden. Om forhåndsbestiller over nett vil du uansett få en kode som låser opp denne pakken til nedlasting. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 ah nice, fant bare den versjonen til 399,- på elkjøp når jeg søkte Kjøp Professional Edition og motta:- 25 cm Hitman vinylstatue - Bildealbum med forord fra spillregissøren Tore Blystad - Bak kulissene og skapelsen av hitman på DVD - Agency Gun Pack DLC nedlastbart materiale), ekstra in-game-våpen, lyddemper med mer - Eksklusiv boks med spillet Hitman dermed var jeg solgt , kjøper den pakken nå jeg :-) takk Crazy Joe Davola Sikker på at dette ikke er en feil? Det er Collectors Edition som inneholder en vinylstatue. Den dere sikter til er denne: http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC-Spill/Action/Action/Hitman-Absolution-Professional-Ed-PC-Professional-Edition-118026-p0000046495.aspx Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Introducing Disguises 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ser ut som det er mye artige kostymer. Likte fugleskremslet. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Gleder meg mye til dette spillet, håper bare det ikke skuffer! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Gleder meg mye til dette spillet, håper bare det ikke skuffer! Hvem vet, det er vel de samme som utviklet Kane & Lynch. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Men etter hva jeg har sett av spillet så virker det lovende, men video snutter produsenten selv legger ut kan lyve veldig.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Gleder meg mye til dette spillet, håper bare det ikke skuffer! Hvem vet, det er vel de samme som utviklet Kane & Lynch. Som også vil si de samme som utviklet alle tidligere Hitman spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jepp, men nå er det ganske lenge siden sist de utviklet et spill i Hitman serien, men de spillene de faktisk har utviklet har ikke klart å levere. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Så lenge det blir like bra som Blood Money, er jeg fornøyd. Forøvrig har jeg allerede bestilt Deluxe Professional Edition Den vinyl-statuen ser bare for bra ut, kan ikke la være å kjøpe. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg går også for Deluxe. 1 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jepp, men nå er det ganske lenge siden sist de utviklet et spill i Hitman serien, men de spillene de faktisk har utviklet har ikke klart å levere. Da lurer jeg veldig på hva du har savnet i tidligere Hitman spill? Silent Assassin var legendarisk, definitivt et av mine favorittspill. Etter min mening finnes det ingen dårlige spill i serien, men kun enkelte oppdrag som ikke var av like høy kvalitet. :] 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Mente at spillene i mellomtiden ikke har levert så bra. Da tenker jeg på Kane & Lynch, så det er bare en tankevekker. Har i grunn vært veldig fornøyd med Hitman spillene. Det første spillet hadde noe vanskelighetsgrad fordi det manglet en lagringsfunksjon, men ellers har det vært tipp topp. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Introducing Disguises 1:56 WTF? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Introducing Disguises 1:56 WTF? Pedobear approves XD Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Kjenner jeg gleder meg mer og mer nå. Håper bare jeg ikke blir skuffet :/ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Spillet kommer vel ikke samtidig på konsoll og PC, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå