Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ser bra ut! Forøvrig et lite intervju, for de som ikke har lest det. http://www.pressfire.no/spesialer/GamesCom-12/5895/-Vil-kile-lekelysten-din-i-Hitman-Absolution 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 - Vi vet selvsagt at våre hardcore-spillere ikke vil ha den formen for hjelp. Disse får det de ønsker i spillet, de også. Er lov å håpe hvertfall 1 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg forhåndsbestilte nettopp spillet til ps3, og de sa at jeg umiddelbart fikk tilgang til sniper challenge. Trodde dette var en kode i ps store eller noe, jeg. Får man det i posten? Edit: Platekompaniet. Endret 3. oktober 2012 av oletangen 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg bestilte hos elkjøp, og fikk da et tynt, tynt plastikkcover i posten etter noen dager. Inni der lå en "cd"-plate av papir, med en kode som kunne skrapes. Denne koden legger du inn på www.hitmansniper.com, velger plattform og får da koden som du trykker inn på PSN/XBL for å laste ned selve Sniper Challenge. Litt tungvindt, men det funker i alle fall. Noen som har orket å nå 50 mill poeng på sniper challenge? 3 Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Storytelling 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Skal si de er flinke å slippe ut videoer. Mye informasjon fra skaperne, og ikke bare teite actiontrailere (som mange andre spill har). Det liker jeg! 2 Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Unboxing - Deluxe Professional Edition 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Figuren var ikke så kul at jeg synes den er verdt 2X+ prisen til spillet. En figur som faktisk ser ut som 47 hadde sett bedre ut på pulten min, eventuelt en bobblehead figur. Imo Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Faktisk litt kul, men prisen skremmer meg også. Regner med de har kjørt en litt tegneseriestil i fare for at en virkelighetsnær figur hadde feilet. Der gikk jo Rockstar på en stor smell med Max Payne 3-figuren. Elendig er vel en mild måte å si det på. Denne hadde vært litt kul å ha stående en plass, om det er litt vekt på den også. Litt kjedelig om den føles ut som den flyger ned fra hylla om det er litt trekk i rommet. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Tror nok jeg blir å kjøpe standardversjonen av spillet med mindre jeg får et godt tilbud på deluxe. DLCs som følger med deluxe bryr jeg meg ikke noe om heller så. Endret 12. oktober 2012 av eleNerf Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Har allerede forhåndsbestilt standardversjonen, så enkelt valg for meg. DLCs ser jeg an i ettertid hva som er verdt å kjøpe. Ikke så alt for lenge igjen nå til både Hitman og Black Ops 2. Greit å ha førstnevnte hvis sistnevnte feiler (som MW3) Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 CoD har vel feilet siden CoD 4 Får håpe Hitman ikke ender opp som CoD/BF serien med nytt spill og en haug med $40 mappacks/DLCs hvert år 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Smaksak, liker Treyarch bedre enn IW, men det her kan vi ta i en annen del av forumet Tror (og håper) ikke de går på samme smellen som CoD, med Absolution. Dog, hvis det blir en suksess, ville jeg passet på hvis jeg var de at de da ikke gjør samme feilen. Hitman har vært populært, men ikke AAA-tittel akkurat. Så de må holde hodet kaldt om dette spillet er det som gir de gudestatus Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Så lenge fokuset blir å beholde hardcore playerbase er jeg fornøyd. Som jeg siterte lengre opp vil det være mulighet å slå av features som er lagd for casuals. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja! Godt er det. Selv om jeg ikke spilte på den høyeste vanskelighetsgraden (Jeg er ikke såå god), blir jeg nok å starte med Purist mode, og heller skru nedover om det blir for vanskelig. Men det er ingen tvil om at man bør ha det så vanskelig som mulig når man 'tar jomfrudommen' på et map i Hitman-serien 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Noen fler enn meg som har lagt merke til at Hitman Absolution slippes i uke 47 ? Tilfeldig ? I think not 6 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Har ikke fulgt så mye med på Hitman denne gangen, men jeg elsker serien og gleder meg sykt til å prøve spillet! Collectors Edition er allerede forhåndsbestilt for lenge siden! Men, jeg må innrømme at jeg har vært litt skeptisk til NOE av det jeg har sett i trailere/teasere.. Sexy dødelige nonner!? Lurer på hvordan det vil påvirke historien.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 nå er tiden kommet for å endelig forhåndsbestille spillet men spørsmålet er da hvor og hvilken versjon? Det som er sikkert er at jeg skal ha spillet på PC, fant en fristende collectors edition med en statue å greier men virker som at den kun fantes på ps3 og x-box. noen som har tips til forhåndsbestilling på pc?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå