fenele Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Også dette er jeg meget skeptisk til. Så en lang gameplay video hvor Agent47 var i en amerikansk småby. Scriptede eventer, digre "(y) - Click here for ditt-&datt" overalt. Det hele så ganske fordummet ut. ' Blir vel et 3. person skytespill med dårlige snikeelementer. Spillbransjen in a nutshell. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Når kommer dette spillet ut på PC evt andre konsoller..? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 20 november er datoen som er blitt satt Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 20 november er datoen som er blitt satt Tusen takk for kjapt svar! Kommer til alle konsoller? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 20 november er datoen som er blitt satt Tusen takk for kjapt svar! Kommer til alle konsoller? jepp, X360, PC, PS3 Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 20 november er datoen som er blitt satt Tusen takk for kjapt svar! Kommer til alle konsoller? jepp, X360, PC, PS3 Igjen takk for god service... Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 LOL! Er bare å sjekke første posten. 1 Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 PAX 2012 - Hitman: Absolution Interview 1 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er ivertfall skremmende tilfredsstillende med headshot i sniper challenge, Jeg har trua 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kjøpte Blood Money på xbox live her for en ukes tid siden. Gikk igjennom det en gang, og hatt det litt morro på enkelte levels. Så lenge de beholder den friheten man har (som det ser ut til at de har gjort) tror jeg det her blir fantastisk spill. La også merke til en ting jeg savnet på Blood Money, man kan skjule lik i skap!(!) Det var noe som alltid irriterte meg at man ikke kunne gjøre. Virkelig ulogisk. Har enda ikke skaffet sniper challenge, men blir vel å gjøre det nærmer seg release! 2 Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Introducing Tools of the Trade 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Gleder meg ikke akkurat mindre nå! 3 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Tools are for scrubs, fibre wire all you need! 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 I de forrige spillene blir man "straffet" for å ikke bruke snikmetoden (silent assassin), men de får markedsføringen av Absolution til å høres ut som om man kan velge fritt selv. Da håper jeg at de ikke fjerner bonusene for de som liker en mer brutal stil. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De kommer nok ikke til å fire på krava. Hvil du ha SA, så skal ofrene dine helst dø i en "ulykke". Men det var kanskje bedre i de tidligere spillene, hvor det ikke gjorde noe om du skjøt offeret, sålenge ingen la merke til det. Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Hitman Absolution - Contracts Playthrough 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ååh, hvorfor er det så lenge til 20. november.. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Forhåndsbestilte for en stund siden, men orket ikke å starte opp Sniper Challenge før igår. Tenkte det ble for lenge å vente om jeg hadde blitt ferdig med det for en mnd siden. Ble positivt overrasket over 'demoen'. Mye å gjøre, tross at det bare er en bane og en posisjon. Og motivasjon over å få inn utstyr til fulle spillet gjør at jeg (sikkert) blir sittende bare for å nå 50 millioner poeng og få inn alt utstyr. Achievementsene var stort sett ganske enkel, brukte en del tid på stripper-delen, og den siste gnomen. Så nå blir det vel å prøve å jobbe seg opp på leaderboards mens man prøver å nå 50 000 000. Tok et par baner på Blood Money igjen også, og det er da man virkelig ser hvor stort sprang de har gjort på grafikken. Morro å se hvor mye som skjer med noen års mellomrom på samme plattform. Gleder meg! 2 Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Introducing The Kill http://www.youtube.com/watch?v=iP6sMgfiTTs&feature=g-all-u Endret 4. oktober 2012 av Inzane Cat 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Kill Mode: http://youtu.be/anjGeEMof7M 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå