Windoge Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ny trailer på Gametrailers: http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-hitman-absolution/730637 Grusomt. Hva har de gjort med spillet? Er "Agent 47" nå blitt en slags japansk ninja som kan se gjennom vegger nå? Personlig har jeg sett på serien som passe realistisk, så liker absolutt ikke denne vendingen. Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 http://youtu.be/9_pal859keA Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 oh gleder meg! Dette spillet skal nok forhåndsbestilles ja, venter bare på ett godt tilbud en plass Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Tviler på at det kommer gode tilbud på forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Husk at du får Sniper Challenge om du forhåndsbestiller! Kunne nesten vært et eget spill, har brukt flere timer på det allerede. Grusomt. Hva har de gjort med spillet? Er "Agent 47" nå blitt en slags japansk ninja som kan se gjennom vegger nå? Personlig har jeg sett på serien som passe realistisk, så liker absolutt ikke denne vendingen. "Apparently Absolution will feature what IGN is calling 'Purist Mode' that takes away the game's awfully named 'Instinct Vision' and on top of that removes any useful HUD elements including ammo counters which basically equates to my face developing a permanent grin." Endret 1. juni 2012 av Inzane Cat Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Jepp, men ble overrasket over hvor detaljert og avhengighetsskapende det er. Det hadde antagelig ikke vært like kult uten friends- leaderboard. ;p Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Husk at du får Sniper Challenge om du forhåndsbestiller! Kunne nesten vært et eget spill, har brukt flere timer på det allerede. Grusomt. Hva har de gjort med spillet? Er "Agent 47" nå blitt en slags japansk ninja som kan se gjennom vegger nå? Personlig har jeg sett på serien som passe realistisk, så liker absolutt ikke denne vendingen. "Apparently Absolution will feature what IGN is calling 'Purist Mode' that takes away the game's awfully named 'Instinct Vision' and on top of that removes any useful HUD elements including ammo counters which basically equates to my face developing a permanent grin." Bra, men det burde ikke vært der til å begynne med. Minner meg om "Eagle vision" i Assasins Creed. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Dette skal jeg ha Visste det måtte komme ett hitman spill til etter siste brettet på Blood Money når man kan stå opp og plaffe allesamma i krematoriet til helv* Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg fatter ikke hvorfor de valgte å utelate David Bateson og erstatte han med en helt elendig voice actor! (Utifra den traileren jeg så). David Bateson har antagelig vært villig til å jobbe med IOI, og har prøvd å tatt kontakt med selskapet uten å få svar tilbake. Syns det er ekstremt respektløst både ovenfor han og fansen. Jeg kan ikke tenke meg at noen overhodet er mer fornøyd med den nye voice actoren. Gjøre endringer for endringenes skyld, idiotisk. 5 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-hitman-absolution/730637 Herregud for noe søppel! Tydelig at Square Enix har hatt en finger med i designet her også, samme mølet de gjorde med Deus Ex: Human Revolution. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Har visst forhåndskjøpt Absolution på steam nå.. er sommersalg, så var tilbud Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Noen som vet hva slags DRM dette vil ha? Blir det Steamworks? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 En god nyhet, David Bateson vil ha stemmen til Agent 47 likevel. http://www.ign.com/articles/2012/08/28/original-agent-47-returning-to-hitman-after-all 6 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Kanskje det blir kjøp likevel da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Konge at de fikk han med! Hadde såklart kjøpt det uansett, så nå blir man bare enda mer fornøyd. Er spillet verdt å forhåndsbestille pga Sniper Challenge? Har ikke sett noen videoer av det, men hvis det bare er å sitte i ro og snipe blir det vel ganske ensformig? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Også dette er jeg meget skeptisk til. Så en lang gameplay video hvor Agent47 var i en amerikansk småby. Scriptede eventer, digre "(y) - Click here for ditt-&datt" overalt. Det hele så ganske fordummet ut. ' Blir vel et 3. person skytespill med dårlige snikeelementer. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Fantastisk at Bateson skal ha stemmen til 47 allikevel, godt å se IOI ta til fornuften. Endret 29. august 2012 av 640509-040147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå