aleksanderro Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvordan blir dette da? Det så faktisk ganske bra ut! Lenke til kommentar
mfb Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 har lyst til å kjøpe det nye hitman spillet, men har aldri spilt noen av hitman spillene fra før av. må man ha spilt disse for å skjønne absolution eller kan man spille det uten problem dersom man ikke har spilt noe av det før. Eller er det en uavhengig historie? takker for svar Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 har lyst til å kjøpe det nye hitman spillet, men har aldri spilt noen av hitman spillene fra før av. må man ha spilt disse for å skjønne absolution eller kan man spille det uten problem dersom man ikke har spilt noe av det før. Eller er det en uavhengig historie? takker for svar >Aldri spilt hitman før spill blood money, eller hitman 2/codename 47. Ja det er en litt sammenhengende historie selvom du ikke trenger å ha spilt de andre for å skjønne noe som helst. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) har lyst til å kjøpe det nye hitman spillet, men har aldri spilt noen av hitman spillene fra før av. må man ha spilt disse for å skjønne absolution eller kan man spille det uten problem dersom man ikke har spilt noe av det før. Eller er det en uavhengig historie? takker for svar Spill Absolution først. Deretter spiller du Blood Money for å ha det skikkelig gøy. Endret 27. november 2012 av Psykake Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 For historiedelen burde du spille Blood Money før Absolution. For spillet sin del burde du gjøre det motsatt. Blood Money er et mye friere, større, og bedre spill. Blir fortsatt irritert over Absolution, for det er så bra gjort med grafikken, de små samtalene fiendene har, bevegelsene, lydene. Legg til friheten, mulighetene og størrelsen til Blood Money så hadde man hatt en verdig oppfølger tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Spill Absolution først. Deretter spiller du Blood Money for å ha det skikkelig gøy. Ville heller spilt Blood Money før Absolution for å få med hele story'en. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Blir fortsatt irritert over Absolution, for det er så bra gjort med grafikken, de små samtalene fiendene har, bevegelsene, lydene. Legg til friheten, mulighetene og størrelsen til Blood Money så hadde man hatt en verdig oppfølger tror jeg. Helt enig med deg! Forstår egentlig ikke helt hvordan de klarte å rote det sånn til. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) For all del ikke spill Absolution først. Kjøp Hitman Collection for 12EURO på Steam(tilbudet på 12€ går ut om 1 dag) og spill spillene i rekkefølgen de kom ut. Hitman 3(Contracts) får man ikke i collection pakken så den må man på bukta for å "kjøpe". Vent heller med å kjøpe Absolution til de har fiksa alle de idiotiske bugsa hvis du vil spille et linært snikespill uten frihet. Endret 27. november 2012 av eleNerf Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) We don't support the use of third-party software, trainers or injectors to alter the game code or experience. As such, we're removing the links posted here. Please refrain from reposting. Disguises are being tweaked right now. Expect a patch soon. Det sa de om den modden, så linken er fjernet der fra. Endret 27. november 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg gir opp dette spillet frem til man ikke blir oppdaget hele tiden.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er snart ferdig med spillet, og jeg spiller på hard. Mye restart, men helt spillbart. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Siden jeg har fått ny jobb blir det ikke mye tid til spilling, så da venter jeg til patchen og starter spillet på nytt på en høyere vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Selv har jeg bare spilt sånn 3 oppdrag og har tenkt å vente med mer spilling til ny patch har kommet. Har uansett AC3 jeg spiller nå fortiden og Far Cry 3 om noen timer, så det er nok å henge fingrene i! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Da var spillet fullført på hard. Null problem. Slutten tyder på at det kommer fortsettelse via en DLC. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/6180/Lfter-slret-av-det-neste-Hitman Ganske kjapt, og en ny hovedperson? Hmm... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Håper nyeste Hitman har muligheten for quick-scope og dubstep som themesong. Shit jeg ble skuffet da Absolution ikke hadde dette.. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvor mange forskjellige misson er det? Har nå kommet til Hunter and Hunted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som har en kul contract jeg kan spille? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hvor mange forskjellige misson er det? Har nå kommet til Hunter and Hunted. 20, du er på nummer 5. De to siste og et par til er kjempekorte dog. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Da jeg hadde kommet ganske langt, level 7-8 tror jeg så klikket spillet / playstation, og jeg måtte slå den av manuelt. Da jeg startet den igjen fikk jeg meldingen om at "innhold kan være skadet, restore osv osv osv". For første gang noen sinne brydde jeg meg ikke om meldingen, og da jeg startet spillet er det lagrede spillet borte. Hver gang jeg starter en ny "karriere" og spiller noen baner, for deretter å skru av og på igjen på vanlig måte så er heller ikke den lagrede filen der. Jeg får altså ikke kommet meg videre i spillet. Noen som har opplevd det samme og har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå