Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skulle gjort alt slik som i Blood Money, bare større, bedre grafikk, og fikset bugs. Hadde blitt fornøyd med Blood Money 2 jeg. Det tror jeg mange andre her også hadde blitt.

Vi får satse på at de kommer med noe sånt om et par år. Grunnmekanikkene er ganske gode i Absolution, så om de hadde fått til noen skikkelige brett så hadde det blitt bra. Kanskje med neste generasjons konsoller ...

Tro om MODs til pc greier å fikse problemet.

Kanskje, men det har vært forsvinnende lite mods til tidligere Hitman-spill.

Lurer litt på om jeg skal vente med å spille spillet til det eventuelt kommer en patch eller ikke.

Jeg ville ha sett det an litt om jeg var deg. Kan hende du liker det, men det er såpass forandret fra tidligere titler at jeg ville ikke stupt rett inn i det.
Lenke til kommentar

Videogamer slakter spillet med en 5/10. Da omtaler de det nye forkledningssystemet som spesielt dårlig, AI med overnaturlig ørnesyn som ødelegger opplevelsen.

The problem with Absolution is that its new custodians from the Kane and Lynch team seem to have fundamentally misunderstood what made Hitman great.'

Lenke til kommentar

Videogamer slakter spillet med en 5/10. Da omtaler de det nye forkledningssystemet som spesielt dårlig, AI med overnaturlig ørnesyn som ødelegger opplevelsen.

The problem with Absolution is that its new custodians from the Kane and Lynch team seem to have fundamentally misunderstood what made Hitman great.'

Jeg elsker spillet til nå, men "forkledningssystemet" er dessverre forferdelig... likte det gamle mye bedre.

Lenke til kommentar

Ble litt skeptisk etter å ha sett den video'n.

Tror contract er det jeg ville likte best med spillet.

Skal se TB sin 'review' nå.

Edit:

Prøvde å linke til GT sin review av Hitman, men man får vel heller bare trykke her istedenfor.

Selv om jeg heller holder en knapp på IGN og TB sin review.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Ouch, Spill.no ga spillet terningkast 2!

Spillet har sine mangler. Men terningkast 2 blir helt latterlig strengt. Det er så få spill i denne sjangeren, kun Death to Spies som har vært i nærheten av å gi meg samme følelsen som Hitman serien. Om det kun finnes 4-5 gode oppdrag så er det verdt pengene etter min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes 2 er en fair karakter hvis spillet bryter med hva de forrige spillene i serien sto for som "utdaterte spillmekanikker, for mange små og trange snikenivåer, dårlig historie, provoserende kvinnesyn, mangler ekte frihet". Dette er jo hva Hitman faktisk er, hvis man skal anmelde spillet som et "Hitman spill" fortjener det 2. Hvis man anmelder som et hvilket som helst neddummet sniky console spill, da kan man gå opp i karakter.

Lenke til kommentar

Man merker spesielt etter det første oppdraget, når man kommer til kinastedet hvor elendig forkledningssystemet er. Jeg begynte allerede her å vurdere om jeg skulle legge spillet på hylla, og det var etter en times spilling. Kle deg ut som en kokk eller politibetjent og gjør deg klar til bli frustrert. Er du for eksempel en kokk vil alle, absolutt alle andre kokker fatte mistanke umiddelbart, uansett avstand, og uansett hvor godt du gjemmer deg i folkemengden. Det samme om du har på deg politiuniform, dog da av de andre politifolkene. Når jeg spiller på hard går jeg fort tom for denne greia som lar deg "blende" inn, og da er man sjanseløs. Da er det faktisk bedre å aldri bruke uniform i det hele tatt. I tillegg er systemet for checkpoint elendig. Spillet krever mye venting og tålmodighet, og da er det irriterende at en enkel feil kan ødelegge for masse arbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...