Buddy Dakota Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Så en kan altså ikke henrette målet på flere måter? Det var jo det som var omtrent hele poenget med hitman.. Når det er et faktisk mål å ta livet av, så kan du stort sett velge selv. Tingen er at målet i brettene ofte ikke er en person, men heller en dør du skal nå eller en spake du skal dra i. Selv om det er brett som minner om de gamle, ikke ha noen illusjoner: Absolution er ikke helt som Blood Money eller tidligere titler. Om spillet er bra eller dårlig kan en vurdere selv, det har en del Hitman-elementer, men til syvende og sist er spillet altfor lineært til at det metter mitt behov. Spillmekanikkene er på plass dog, det er bare brettdesignet som står i veien her. Og det at du ikke kan lukke igjen dører. Hvem i helv*** trodde at det var en god idé å ikke la deg lukke dører selv? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Nå forhåndslaster jeg Hitman: Absolution på Steam. Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 WTF Is... - Hitman : Absolution ? 2 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Anmeldelse fra Gamer fikk 7/10! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Gametrailers sin videoanmeldelse gav det 69/100. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Mye delte meninger angående dette spillet. IGN gir det 9/10. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg syns det er merkelig at noen anmeldere har hatt store problemer med AIen mens andre ikke nevner den i det hele tatt. Jeg for bare håpe at IGN har rett og fyre det opp på maks vanskelighetsgrad når det kommer i morgen eller tirsdag. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Virkes ut som det er veldig delte meninger om dette spillet ja! Men håper jeg er en av de som liker spillet.. Endret 18. november 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=dluMZCa5wIk#t=1099s Derp. På kanten til dealbreaker for min del. Tror nok det blir mye frustrasjon og irritasjon men spillet er billig her så får vurdere å kjøpe for å spille på puristmode. Endret 18. november 2012 av eleNerf Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ser mange som klager på anmeldere som ikke har spilt tidligere spill... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Gamereactor gir det 9/10. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 IGN gir det minus for dårlig forkledningssystem. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det virker som forkledningssystemet er det eneste som trekker mye ned. IGN som omtale, tross forkledningssystemet gir spillet 9/10. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Forkledningssystemet erkjipt, det er ikke tvil om det. Selv om du er forkledt blir du nødt til å holde deg mest mulig skjult. Det eneste det gjør er at det går litt lengre tid før fiendene oppdager deg, i tillegg til at du kan brenne instinct i stede for å bli oppdaget (men puristene vil jo ikke ha den muligheten). Og når man spiller det som snikespill, så ser man hvor latterlig ai-en er til tider. De plaffer deg ned for å gå rundt i politiuniform, men om du dukker ned under bord og ruller mellom døråpninger, da bryr de seg ikke. Hadde jeg hatt kontrollen, så hadde jeg gjort forkledning mye bedre, og så kuttet drastisk ned på tiden det tar før fiender oppdager deg uten forkledning. Sånn som det er nå kan du reise deg opp rett forran dem, for så å dukke ned igjen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 De andre spillene brukte å ha en perfekt balansering på forkledningssystemet. Det var da basert på en måler som viste deg hvor mistenksomme fiendene var på deg. Avstand, løping, gåing osv. hadde også stor betydning for hvorvidt man ble avslørt. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 De skulle gjort alt slik som i Blood Money, bare større, bedre grafikk, og fikset bugs. Hadde blitt fornøyd med Blood Money 2 jeg. Det tror jeg mange andre her også hadde blitt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ganske vanlig at spillutviklere skal prøve noe nytt, selv om det gamle har fungert svært godt. Resultatet er ofte noe langt verre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg håper så inderlig at de tar til seg kritikken og retter det opp med en patch. Selv om det nok er mye arbeid kan det redde spillet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Lurer litt på om jeg skal vente med å spille spillet til det eventuelt kommer en patch eller ikke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 En patch fikser som regel bugs, men endrer svært sjeldent gameplay. Systemet er nok kommet for å bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå