Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du venter vel på CE, Crazy Joe? Hehe, har faktisk bare bestilt vanlig. Men godt å se at du, som fan av serien, liker det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Leste noe om at objectivene var ofte å drepe vakter, er dette sant? Leste og at målene i oppdraget ikke hadde mange mulige måter å forlate vår verden på. Er dette noe du kan bekrefte? Eller har bare anmelderen for dårlig fantasi. Forresten Thomas, hvor kjøpte du spillet? I oppdraget jeg spiller handler det stort sett om å komme seg til målet, helst uoppdaget. At målet blir henrettet i en filmsnutt istedet for å selv kunne henrette selv har egentlig ikke vært noe voldsomt negativt etter min mening. Det stemmer at store deler av spillet handler om sniking, ettersom det er enkelt å bli oppdaget, selv med uniformering. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ta det barnehjemsbrettet for eksempel. Man skulle vel trodd man ville starte på utsiden, med mulighet til å gå inn hvor man ville og navigere seg gjennom bygningen til man nådde et mål? Slik er det ikke. I stedet starter du midt i, og må snike en runde rundt i bygningen (som er langt fra åpen) og samle inn sikringer. Etterpå er det tilbake til start, for så å bli servert en kort sekvens og en cutscene der 47 dreper målet sitt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Kjøpte forresten spillet på Gamezone.no. De sender gjerne ut spillet litt for tidlig så ikke kundene risikerer å få varene på etterskudd. Posten har ikke akkurat rykte om å være superraske, spesielt ikke rett før jul. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) @Buddy Dacote Minner om Splinter Cell Conviction? LOL. Du er helt på bærtur. Spilt 8 oppdrag allerede!? Da bruker du altfor lite tid på hvert av dem. Løper du rundt og dreper alle? Spiller du på easy? Virker ikke som vi har spilt samme spill. ;p Endret 17. november 2012 av Andy7 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Min erfaring er basert på hard vanskelighetsgrad. 3 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Spiller selv på "purist mode" og storkoser meg. Blir jeg oppdaget restarter jeg med en gang. Dette spillet er helt elendig om du spiller det som "Max Payne". Da er det ikke mer enn et middelmodig skytespill. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ikke at det er noe galt med Splinter Cell. Etter jeg er ferdig med Hitman er det nytt spill fra Splinter Cell jeg blir å vente på. Det at de kombinerer noe fra denne serien gjør derfor ingenting. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hva er det de har tatt fra Splinter Cell? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Noe av snikingen og systemet hvor man markerer flere av målene for å henrette. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Spiller selv på "purist mode" og storkoser meg. Blir jeg oppdaget restarter jeg med en gang. Dette spillet er helt elendig om du spiller det som "Max Payne". Da er det ikke mer enn et middelmodig skytespill. Det er da ingen som spiller Hitman som Max Payne! At folk ikke liker retningen spillet har tatt betyr ikke at de er hjernedøde actionjunkies! Og siden du lurte, jeg spiller på normal, siden det er det spillet er laget for. Hva er det de har tatt fra Splinter Cell? De har ikke tatt så mye (bortsett fra den halvhjertede kopien av mark & execute), men nivådesign og generell frihet er ganske likt mellom spillene. Hitman har alltid handlet om å gjemme seg blant folk, å infiltrere rekkene og så slå til. I Absolution går jo ikke det, for det tar ikke fem sekunder før forkledningen din er avslørt, selv om vaktene er på andre siden av rommet midt i en røyksky. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det er sant at man irriterende fort blir avslørt. I de andre spillene kunne man så å si bevege seg fritt med rett uniform. Det var en god balanse mellom det å holde seg skjult, og det å bli oppdaget. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det var liksom det som var Hitmans greie. Her er det lagt ganske opp til at du skal klare deg uten å måtte trekke på en forkledning. Mer stealth av typen man finner i Splinter Cell, noe IO egentlig ikke har vært, og fortsatt ikke er, spesielt gode på. Absolution er et ålreit spill, det er ikke det. Men det er så sjeldent at det føles som et hitman-spill. Contracts gjør opp litt for dette, men brettene er litt for små til at det blir veldig interessant. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Får se hva omtalene sier til den nye "opplegget" på mandag. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hadde vært fint om dere ikke spoilet for mye for oss som ikke har fått spillet enda. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hadde vært fint om dere ikke spoilet for mye for oss som ikke har fått spillet enda. Har vi spoilet noe? Vi snakker om stort sett om forskjellene fra de gamle spillene. Ingen større spoilere her enn i vanlige omtaler. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Mulig jeg kom med en liten spoiler angående barnehjemmet, men det er ikke snakk om store greiene. Har forresten gjort det streets of hope-oppdraget nå. Det var bedre saker, det, det kunne ha vært et oppdrag i Blood Money (selv om det ikke var fryktelig komplisert). Får håpe det holder seg slik resten av spillet også. Første akt var i alle fall ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 ^ Var det med barnehjemmet jeg siktet til. Var ikke store greiene nei, men plutselig glipper det ut litt for mye. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Så en kan altså ikke henrette målet på flere måter? Det var jo det som var omtrent hele poenget med hitman.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Så en kan altså ikke henrette målet på flere måter? Det var jo det som var omtrent hele poenget med hitman.. Det er flere hovedmål som er mulig å henrette. Dessuten kan man henrette alle på mange forskjellige måter underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå