Gå til innhold

Slutten av Breaking Bad?

Anbefalte innlegg

Jeg så akkurat siste episode av Breaking Bad sesong 4. Det virker noe jævlig som om serien er slutt, bortsett fra at jeg sitter igjen med noen få spørsmål.

Mener å huske at Breaking Bad nesten ble lagt ned, men så fikk det pågå i hele 2 sesonger til etter avtale med AMC.

Blir det en sesong 5, eller er dette slutten på serien?

Må bare legge til at Breaking Bad er på top 3 listen min over alle serier, blandet med alle mulige sjangrer, sammen med House og Miami Vice (ikke den nye). Hvis du ikke har sett serien, eller bare en tilfeldig episode, så har du gått glipp av førsteklasses TV-underholdning!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet vi har en egen tråd som er klar å tydelig å se?

Det blir en sesong, om ikke to sesonger til slik som serieskaper Vince Gilligan har uttalt i går. 16 episoder igjen, som blir trolig delt over 2 sesonger på 8 episoder hver.

Next season is 16 episodes, it sounds like they'll air over two years. How are you planning it out? Are you going to insert a specific break point around episode 8, 9 or 10?

I think so. It sounds to me like the thinking on the part of AMC is to split it into two seasons. So we'll try to have a proper cliffhanger, I would think, at the end of the first 8. Which I don't think would be too tough for us, because we try to do a cliffhanger more or less with everything we do. We try to play each one like it's our last as much as we possibly can. Hopefully, that won't be too tough.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Oisann, beklager feilpostingen. Var innom ''Mest Omdiskuterte'', men må visst ha hoppet over Breaking Bad.

Det var da endelig godt at de blir 16 episoder til. Rimelig sikker på hva de kommer til å bygge videre på, men Breaking Bad har vist oss før at serien plutselig blir snudd på hodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...