Gå til innhold

HTC Senation XE tråden - erfaringer og tips o.l

Iconz

Anbefalte innlegg

Hei!

Har netopp kjøpt meg den nye Sensation modellen; XE.

Er veldig fornøyd med selve mobilen, men har selvfølgelig litt ting å "pirke" i.

ibeats ble bare aktivert med den vanlige musikkspilleren, jeg spillte av musikk på spotify uten at denne "tjenesten" ble aktivert, noe som skuffet veldig, håper dette blir fikset.

i tilegg, fins det ett program hvor jeg overfører musikk fra mobil til pc på en fin måte, eller blir det like så greit å bare koble til, vil man da konne legge sanger i mapper osv?

Ellers så kommer jeg til å bruke den mye i natt og i morgen, og håper det er noen andre som har skaffet denne (tror jeg er litt tidlig ute :)) som kan dele sine erfaringer :)

og bare å komme med spm om mobil tlf om det er noen interesserte der ute!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er samme greia med srs-forbedringen på standard sensation. Htc sync (kan lastes ned hos htc, og ligger sikkert på minnekortet) kan såvidt jeg vet brukes til å overføre musikk, men jeg hadde nok like gjerne brukt explorer og lagt over i mapper manuelt. Ev kan vel spotify brukes til formålet, tror jeg.

Lenke til kommentar

Trodde man kunne aktivere og deaktivere denne ibeats-chippen når som helst? Eller må musikkprogrammet ha innebygd support for switching da? Noe Spotify selvsagt ikke har.

Det virker slik nå ja, når jeg spiller musikk i avspilleren kommer valget opp, dog ikke når jeg hører på spotify, noe som er ganske irriterende ettersom jeg har all musikken min der...

Lenke til kommentar

Har fått testet den litt nå, først kan jeg starte med det dårlige:

- den ibeats headsettet er utstyrt med en play/stop knapp og en frem og tilbake, det jeg ikke skjønner er hvorfor den ikke funker... når jeg trykker på den kommer følgende opp på mobil" sorry, the player does not support this type of audio file"

har prøvd mens jeg bruker HTC sin spiller og Spotify men det samme kommer opp, utrolig merkelig.. regner med dette blir fikset ved en update elns.

ellers så syns jeg ibeats virkelig for frem lyden, når du aktiverer spilleren så høres alt litt høyere ut, vokalen kommer frem og du hører det meste mye klarere som gjør at jeg skrur lyden et hakk ned når jeg aktiverer den. ellers er jeg godt fornøyd med ibeatsene god lyd og sitter godt i øret.

Lenke til kommentar

øreproppene fungerer nå med mobien 100%, usikker hvorfor det ikke funket før nå.

ellers så er jeg veldig fornøyd med mobilen, den er utrolig rask, nydelig design, veldig gode ørepropper(spessielt bass og pop/rap musikk, ellers mangler den litt på de høye frekvensene)

batteritiden skal være forbedret, til nå har jeg hatt den hjemme og ikke fått testet hvor lenge den holder...

Ingen andre som vil dele sine erfaringer fra denne mobilen?

Lenke til kommentar

Funker øreproppene med Spotify også nå?

Jeg har veldig lyst på denne telefonen, men skal ikke bytte helt enda... Hvor kjøpte du den, og hva betalte du? Ser flere steder at den ikke har kommet der enda...

den skal koste rundt fra 5000 og opp på diverse nettsider www.prisjakt.no

har nokk ikke kommet overalt ennda.

ellers fungerer ikke beats mode når jeg hører på spotify.

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd, god byggekvalitet og mobilen oser kvalitet, mistet den netopp i bakken heldigvis uten en skramme!

Ellers er den utrolig kjapp og det eneste negative jeg har å utrykke er batteritiden...

ellers om du ønsker en kjapp telefon som er lekker og du hører mye på musikk er denne perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...