FritidsMoro Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Test: Er du blond? 1. Du blir påkjørt av en parkert bil. 2. Du tror det er ispinnene som holder fyseren kald. 3. Du bruker 2 timer på å se en 60 minutters film. 4. Du skulle på diskotek og måtte være over 18, så du tok med 17 av dine venner. 5. Du ville ha en ny flaske siden det var hull i den andre. 6. Du ringer opplysningen for å få tak i nummeret 112. 7. Du står på en stol for å få høyere IQ. 8. Du snubler over ledningen til en trådløs telefon. 9. Du selger bilen din for å få penger til bensin. 10. Du kaster en stein mot bakken og bommer. 11. Du prøver å drepe en fugl ved å kaste den utfor et stup. 12. Du prøver å drukne en fisk. 13. Du kjøper soldrevet lommelykt. 14. Du ble innelåst på et kjøpesenter, og sultet i hjel. 15. Du leser en hel "du er blond" liste. Stemmer påstandene med deg? Da er du blond. Lenke til kommentar
42 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha xD Noen av dem er jo egentlig umulige, kan vel egentlig ikke snuble i en trådløs telefonledning selv om man er blond eller ikke xD Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha xD Noen av dem er jo egentlig umulige, kan vel egentlig ikke snuble i en trådløs telefonledning selv om man er blond eller ikke xD Er enig med deg der ! 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Tenkte at det var no lureri da jeg leste trådtittelen. 1. Du blir påkjørt av en parkert bil. Desverre skjønte jeg at det var tull, og hoppet deretter til siste spørsmål hilsen party pooper. Endret 10. oktober 2011 av Heradon 1 Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tenkte at det var no lureri da jeg leste trådtittelen. 1. Du blir påkjørt av en parkert bil. Desverre skjønte jeg at det var tull, og hoppet deretter til siste spørsmål hilsen party pooper. Hehe Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cBBYyAA9F3s 3 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Teller det å bli påkjørt av en lyktestolpe når man går? http://youtu.be/NnRAIYtAGdU 2 Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Leste dei to første. Meh... Hoppa til 15. InstaWin. Lenke til kommentar
tole Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Test: Er du blond? 1. Du blir påkjørt av en parkert bil. - Håndbrekken kunne vært av sånn at den begynte å rulle. 2. Du tror det er ispinnene som holder fyseren kald. - kjøleelementene får ofte rim på seg og ligner ispinner etterhvert. 3. Du bruker 2 timer på å se en 60 minutters film. - Litt treg i oppfattelsen, så jeg satte videospilleren på longplay-modus på shortplay-filmen 4. Du skulle på diskotek og måtte være over 18, så du tok med 17 av dine venner. - Hvis det måtte være over 18 hvordan kommer man over grensen med 1 + 17 ? 5. Du ville ha en ny flaske siden det var hull i den andre. - Hvis mye av væsken hadde rent ut av et hull i flasken hadde du vel også villet ha en ny ? 6. Du ringer opplysningen for å få tak i nummeret 112. - Bare fordi forfatter visste at hun skulle til nr. 112, så kunne jo jenta lurt på nummeret til politiet og da er det jo helt på sin plass. 7. Du står på en stol for å få høyere IQ. - Hun rakk ikke opp til leksikonet i bokhylla, så hun trengte en stol å stå på. 8. Du snubler over ledningen til en trådløs telefon. - Den tråløse telefonen trenger nok lades, eller ? 9. Du selger bilen din for å få penger til bensin. - Husholdningen kunne hatt f.eks to biler og da er det helt greit å selge en av dem for bensinpenger. 10. Du kaster en stein mot bakken og bommer. - Hun kunne stått på verandaen, siktet på bakken, men truffet f.eks trappen. 11. Du prøver å drepe en fugl ved å kaste den utfor et stup. - Om vingene var tapet sammen eller den var besvistløs så kan det jo være hensiktsmessig. 12. Du prøver å drukne en fisk. - Vedig effektivt hvis du holder for gjellene. 13. Du kjøper soldrevet lommelykt. - Ganske smart å ha lommelykter som kan lades via sollys. 14. Du ble innelåst på et kjøpesenter, og sultet i hjel. - Du er maks innelåst i et kjøpesenter noen få dager, så alle overlever det. Om ikke annet kan man drikke sin egen urin for å forhindre væsketap. 15. Du leser en hel "du er blond" liste. - Jeg øser av min ufattelige kunnskap til felles beste Stemmer påstandene med deg? Da er du blond. - Pøh! Jeg har brunt hår Kverulant? Så langt derifra. Humor er ikke til å spøke med!!! :!: 3 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Test: Er du blond? Hvis vi setter sosioøkonomi og politisk korrekthet til side et øyeblikk, så har faktisk blondiner nest høyest IQ i verden, etter asiater. Svarte, og særlig afrikanere, har lavest. Så testen og tråden burde hete "Er du neger?" ...men det hadde vel ikke falt i god jord. Mye mer morro å mobbe blondiner og rødhårede Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Dere som sier at dere hoppet rett til nr 15, har enten tatt denne før, eller så lyver dere. For et vanlig menneske hadde lest gjennom listen uansett, nettopp fordi det er morsomt. 1 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Test: Er du blond? Hvis vi setter sosioøkonomi og politisk korrekthet til side et øyeblikk, så har faktisk blondiner nest høyest IQ i verden, etter asiater. Svarte, og særlig afrikanere, har lavest. Så testen og tråden burde hete "Er du neger?" ...men det hadde vel ikke falt i god jord. Mye mer morro å mobbe blondiner og rødhårede Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 ... Nå er det da forskjell på hudfarge og hårfarge. Litt mer interessant er kanskje hvorfor hvite folk er de eneste som naturlig har flere forskjellige hårfarger enn andre. Anyway, når jeg tenker meg om har de fleste jentene jeg har møtt som har virket interessante, reflekterte og intelligente ikke vært blonde... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 13. Du kjøper soldrevet lommelykt. Akkurat den der hørtes jo ganske smart ut. Jeg skjønner jo at lommelykter skal funke i mørket, og at det derfor er litt "ulogisk" at den skal lades av solen.. Men i militæret osv, kan jeg se for meg at det kan være nyttig. Dersom du har vært ute lenge, og må inn i en mørk bygning, eller grotte, eller hva enn det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå