Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Xfx 5870 send tilbake?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte med et 5870 fra komplett i 2010, som begynner å få noen problemer. Så jeg vurderer å sende det tilbake, men jeg vet ikke om problemene er store nok til å få ett nytt kort.

1.Det største problemene er strømsparingen på kortet, den clocker seg ned til 157/300 når jeg bruker 2 skjermer.

så vis jeg starter en youtube film på enne skjerm og bruker den andre til 3d/spilling klikker pcen etter 20 sec, noen som gjør dette skjermkorte helt ubrukelig for meg.

2. spilling som krever mye av pcen får skjermkorte til å henge seg, jeg kan høre skype/ventrilo men skjermbilde fryser seg.

3. får mouse cursor tearing i spill som starcraft 2 og heroes of newerth.

Har lest mye på nett hvordan jeg kan fikse noe av dette, men korte er ubrukelig enda :(

er det vist å sende det inn? lei å restarte pcen 6-8 om dagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg kjøpte med et 5870 fra komplett i 2010, som begynner å få noen problemer. Så jeg vurderer å sende det tilbake, men jeg vet ikke om problemene er store nok til å få ett nytt kort.

1.Det største problemene er strømsparingen på kortet, den clocker seg ned til 157/300 når jeg bruker 2 skjermer.

så vis jeg starter en youtube film på enne skjerm og bruker den andre til 3d/spilling klikker pcen etter 20 sec, noen som gjør dette skjermkorte helt ubrukelig for meg.

2. spilling som krever mye av pcen får skjermkorte til å henge seg, jeg kan høre skype/ventrilo men skjermbilde fryser seg.

3. får mouse cursor tearing i spill som starcraft 2 og heroes of newerth.

Har lest mye på nett hvordan jeg kan fikse noe av dette, men korte er ubrukelig enda :(

er det vist å sende det inn? lei å restarte pcen 6-8 om dagen

Du kan jo likesågodt sende denne "mailen" til komplett.no direkte og se om de mener du kan sende det inn. Søk etter retur bare innpå kontoen din.

Lenke til kommentar

Ville droppet å skrive:

Har lest mye på nett hvordan jeg kan fikse noe av dette, men korte er ubrukelig enda.

Jo mindre som taler imot deg, jo større er sannsynligheten for at du får et nytt kort. Jeg regner med at du får nytt:)

Sendte selv inn mitt 5870 med litt skepsis, men endte opp med et 6970:)

Endret av exburn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...