heggzor Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei. Eg sitter akuratt nå og skal bestille razer sin deathadder mus, men eg har komt til et problem. på komplett etter eg har skrivet inn alle nødvendige detaljer og skal så trykke fullfør, men når eg trykker der kommer eg bare inn på den samme siden uten noe nytt. eg vet ikkje om orderen ble gjennomført eller om den ikkje ble. kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis ordren ble gjennomført har du fått ordrebekreftelse på e-post. Har du prøvd med en annen nettleser? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Trykk på "Min side" helt øverst på Komplett sine websider og sjekk om du finner ordren i ordrehistorikken din, Lenke til kommentar
heggzor Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 ingen ordre. virket heller ikkje med en annen nettleser. kanskje eg bare skal gå til en annen butikk som netshop eller dustinhome. prisen har ikkje masse å si. takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå