6ykriss Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei! Var på utkikk etter øyelokk til Volvo V50. Kom over DENNE, skal den limes på eller klikkes innpå? Jeg tenkte på å kjøpe en slik, pga får min V50 til 18 års dagen, så er tidlig ute til litt styling. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Var på utkikk etter øyelokk til Volvo V50. Kom over DENNE, skal den limes på eller klikkes innpå? Jeg tenkte på å kjøpe en slik, pga får min V50 til 18 års dagen, så er tidlig ute til litt styling. Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bruk silikon og fest på eventuelt sikaflex Har dårlig erfaring av de billige øyelokka. Oftest er passformen ræva Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ikke kjøp øyelokk! Kjøp heller litt vinyl og lag din egne, ser så sykt mye bedre! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Bruk silikon og fest på eventuelt sikaflex Hverken silikon elelr sikaflex holder. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Oki. Takk for mange svar. Jeg vil liksom ikke begynne å lime osv. Finnes det ikke noe annen mulighet enn å lime? Jeg har f.eks. sett på denne Den så ganske bra ut. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ikke kjøp øyelokk! Kjøp heller litt vinyl og lag din egne, ser så sykt mye bedre! Støtter første del av innlegget ditt. Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ikke kjøp øyelokk, det ser jo helt ræva ut, spar heller til ett par fine felger og ett senkesett, bilen ser MYYYYE bedre ut med ett par felger og senk...... 1 Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Ikke kjøp øyelokk, det ser jo helt ræva ut, spar heller til ett par fine felger og ett senkesett, bilen ser MYYYYE bedre ut med ett par felger og senk...... Takk for det. Tror jeg heller skal gjøre det. Felger har mye å si på en bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå