glennm95 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Her kan du fortelle meninger,opplevelser , spør spørsmål osv. om The Legend Zelda: Ocarina of time! Endret 10. oktober 2011 av glennm95 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Jeg kan forsatt ikke forstå hvordan jeg klarte å runde dette spillet når jeg var 8/9 år. Fikk sikkert litt hjelp av Nintendo blad på den tiden, husker ikke så godt, spilte det gjennom flere ganger, og husker ikke hvilken av dem var den første gangen Men helt klart, mitt favoritt spill gjennom tidene, nostalgien er høyt oppe der Vann templet er som kjent et rent helvete, forsatt den dag i dag. Endret 10. oktober 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Et bra spill, men ikke like godt som Majora's Mask og A Link to the Past etter min mening, og ligger vel ganske likt med Twilight Princess. Dog er det nok det mest betydningsfulle Zelda-spillet, det er det vanskelig å si noe på tror jeg. 1 Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 hehe. har rundet det flere ganger selv.. og vann tempelet er noe av det verste jeg har vert borti :S men men.. det er deilig følelse når det er rundet da! jeg er ikke sikker på om mange er enig men sier det alikevell: teksturene som er i spillet på 3ds er helt stygt! det ødelegger Zeldas legendariske spillopplevels :/ Lenke til kommentar
xenogear Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hahahaha, vanntempelet:D Får fremdeles vondt når jeg ser en trailer for et nytt zelda-spill med noe som kan minne om et nytt vann-tempel i! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Husker folk brukte å spørre om hjelp på TV2 tekst-tv 1 Lenke til kommentar
lknight Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Husker folk brukte å spørre om hjelp på TV2 tekst-tv Haha! Da var ikke du den eneste! Husker jeg brukte å hjelpe til folk via tekst-tv, liksom. Vanskelig å forholde seg til 160 tegn. Hehe. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg hadde aldri noe problem med vanntempelet jeg, begynte på spillet ganske tidlig. Var kun tre år når spillet ble gitt ut, og det kom vel i hus litt over ett år etterpå. Spillet er virkelig mitt favorittspill. Vokste opp med det hele jo! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Et bra spill, men ikke like godt som Majora's Mask og A Link to the Past etter min mening, og ligger vel ganske likt med Twilight Princess. Dog er det nok det mest betydningsfulle Zelda-spillet, det er det vanskelig å si noe på tror jeg. Helt enig. Hvertfall hva Nintendo 64 angår. Majora's Mask er det beste spillet der. OoT er jo også en klassiker. Det er fortsatt ganske nostalgisk å spille det. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Fysj. Twilight Princes syntes jeg ligger lysår bak Windwaker og Majoras Mask, og enda lenger bak Ocarina of Time. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Fatter ikke at en kan sette OoT i samme linje som Twilight Princess, altså. Det blir bare feil. OoT er rett og slett SÅ mye bedre enn TP, på veldig mange aspekter også. Mine favoritter i serien er helt klart: A Link to the Past og Paralell Worlds derpå, Ocarina of Time og Skyward. Kan allerede si det om Skyward, selv om jeg bare har rundet spillet 1 gang så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå