Gå til innhold

The Legend of Zelda : Ocarina of time tråden!

glennm95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan forsatt ikke forstå hvordan jeg klarte å runde dette spillet når jeg var 8/9 år.

Fikk sikkert litt hjelp av Nintendo blad på den tiden, husker ikke så godt, spilte det gjennom flere ganger, og husker ikke hvilken av dem var den første gangen :D

Men helt klart, mitt favoritt spill gjennom tidene, nostalgien er høyt oppe der :)

Vann templet er som kjent et rent helvete, forsatt den dag i dag.

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

hehe. har rundet det flere ganger selv.. og vann tempelet er noe av det verste jeg har vert borti :S

men men.. det er deilig følelse når det er rundet da!

jeg er ikke sikker på om mange er enig men sier det alikevell: teksturene som er i spillet på 3ds er helt stygt! det ødelegger Zeldas legendariske spillopplevels :/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Et bra spill, men ikke like godt som Majora's Mask og A Link to the Past etter min mening, og ligger vel ganske likt med Twilight Princess. Dog er det nok det mest betydningsfulle Zelda-spillet, det er det vanskelig å si noe på tror jeg.

Helt enig. Hvertfall hva Nintendo 64 angår. Majora's Mask er det beste spillet der. OoT er jo også en klassiker. Det er fortsatt ganske nostalgisk å spille det.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at en kan sette OoT i samme linje som Twilight Princess, altså. Det blir bare feil. OoT er rett og slett SÅ mye bedre enn TP, på veldig mange aspekter også.

Mine favoritter i serien er helt klart: A Link to the Past og Paralell Worlds derpå, Ocarina of Time og Skyward. Kan allerede si det om Skyward, selv om jeg bare har rundet spillet 1 gang så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...