Jaudaa Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei, jeg vurderer og kjøpe meg en ny pc. Spiller for det meste kun CS:S, men hadde vært fint om denne kunne kjøre noen nyere spill. Har sett litt på denne etter jeg leste en test på dinside for en liten stund siden. ASUS X53SV 15.6" HD Hva synest dere om denne? Om dere finner en rimeligere, med lignende spesifikasjoner så hadde det vært flott! Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Den er fin, om det finnes en som gir deg mer for pengene er det neppe noe særlig å spare. MPX er også den billigste pålitelige forhandleren med denne PCen i mine øyne. Fått gode tilbakemeldinger også. Go for it. Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ok, takk for raskt svar. Skal bruke noen dager til før jeg bestemmer meg, så er bare og legge ut tips om noen har noe bedre! Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Ehm, har sett meg ut en ny pc: ASUS X73TA 17.3" HD+ Var i hovedsak ikke interessert i en 17.3", men det skal vel gå greit. Noen som har noe klokt og si? Endret 11. oktober 2011 av Jaudaa Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Sorry for trippel post, men ser mest sannsynlig ut som det blir den jeg linket i første posten. Noen som har noe mer og komme ang. den? Hvilken spill takler den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå