m25121989 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har egentlig ingen anelse om hva jeg bør se etter, akkurat nå så har jeg XFX Radeon HD 5870 1GB GDDR5 kortet. Resten av pcn er - 2 x Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL8 - Corsair TX 750W PSU - Gigabyte GA-P55-USB3, P55, Socket-1156 - Intel Core? i7 Quad Processor i7-860 - Western Digital VelociRaptor® 300GB Noe annet jeg bør tenke på å oppgradere? Jeg kommer for det meste til å bruke pcn til de nye spillene som kommer ut nå som f.eks Bf3, Mass effect 3, etc tenker vell det er bf3 som kommer til å ta mest uansett. Og vist jeg ikke trenger å oppgradere men gjør det alikavel hva ville vært mest fornuftig å kjøpe for å vente med å oppgradere igjen lengst? Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis du kjører single skjerm med 1080p oppløsning er der lite poeng i å oppgradere nå. Hvid du absolutt må kjøpe noe nytt nå vil jeg si ssd. Jeg ville ventet med å skifte gpu, prosessor og ram holder en god stund enda. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mest fornuftige oppgradering for deg? HD 6970 Crossfire eller bedre. Alt annet blir ytelse av samme ulla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå