spamex Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har kopiert den til skrivebord og der prøver jeg å lage ett arkiv med filene i, men får ingen tilgang. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kjør winrar/7zip som administrator. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Ok, skal prøve det Lenke til kommentar
spamex Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 ....zip her er filen endelig Lenke til kommentar
spamex Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Fikk bluescreen igejn Kunne noen ha sett på minidump filene? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 i zip filen du lastet opp er det bare en fil, som er en snarvei. Den var det ikke og få noen informasjon ut av. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Desktop1.rar Sånn Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Får fram hardware på begge. Vil tippe på at det er et problem med minnet. Last ned memtest86+, brenn ut iso filen på en cd og start opp fra den. La den kjøre i noen timer. På forrige side skrev du at du har klokket prosessoren til 4.5ghz. Har du prøvd og slå av overklokkingen for og se om du fortsatt får bluescreen? Er overclockingen stabil? Har du testet med prime95? Endret 23. oktober 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 i zip filen du lastet opp er det bare en fil, som er en snarvei. Hehehe, lo litt der Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Har testa minnet og det er ikke noe problem med det Skal teste med Prime95 nå. Prøvde Prime95 men skjønte ikke en dritt. Endret 23. oktober 2011 av VenaTio Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Når du starter prime95, så skal du velge enten smal fft, large fft eller blend. Selv bruker jeg og kjøre alle i ca 12 timer, men det er nok ikke nødvendig for deg og kjøre det så lenge tror jeg. bare velg en av de, får du en feil eller bluescreen så er det overklokkinga sin feil for dine bluescreens. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Ok Skal teste det i hele dag. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Nå har jeg hatt på testen i 2 1/2 time Ikke noen problemer, vil jeg trenge å ha den på lengre? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tok du large fft, smal fft eller blend? Tja, om du ikke har fått noen bluescreens så langt, så er det vel ikke noen vits og kjøre den lengre. Men du kan jo gjøre det for og være på den sikre siden. Men siden dump filene sa til meg, hardware, så kan det være mer enn bare minnet og cpu. Kan jo faktisk være skjermkortet også, selv om det da som oftes etter mine erfaringer, bruker og stå driveren til skjermkortet.. om prime ikke gir noen utslag på bluescreens, kan du jo kjøre furmark en stund også. Regner med at du tester med prime95 mens du fortsatt har overklokken din på, eller har du skrudd av overklokkingen? for og utelukke mest mulig ambefaler jeg deg og slå av oc midlertidlig, slik at det ikke er den som er problemet. Om du slår av oc, så trenger du nok ikke og teste med prime95 noe mere, enda.. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg tok blend. Jeg har jo 2 skjermkort på en 650W PSU, men det skal jo være nok. Hva skal jeg gjøre for å teste skjermkorta? Jeg kjørte testen mens jeg hadde overklokken på. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 650W skal nok være nok ja. For og teste skjermkortene kan du kjøre en stresstest på de med furmark. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Ok, laster Furmark GPU Stress Test nå Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Oppstår problemet kun mens du spiller? SSD'en kan også trøble, Corsair Nova får ikke kjempemye skryt... Lenke til kommentar
spamex Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjørte en stress test, jeg fikk ikke bluescreen. Jeg kjørte testen i 8 min og maks varmen på den ene var 94 grader og den andre 44 grader. Jeg trykka slik at jeg skulle lagre resultata, men jeg finner ikke hvor jeg lagra det Lenke til kommentar
spamex Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan det hende at skjermkorta, CPUen eller RAMen blir for varm? Jeg tenkte det siden jeg har testa alle de og ingen problem med de. CPUen ble helt opp til 62 grader når jeg kjørte Prime95, har vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå