Virke Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kjøpte meg en belkin fm sender i dag til kr 350. Den sugde big time. Mer skurring enn ordentlig lyd. Kjører en bil med innebygd stereo uten aux... Noen som har noen forslag på sendere eller andre løsninger? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har selv denne fra belkin og syns den fungerer perfekt. Men plasseringen i bilen er viktig. Har min i hanskerommet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har noe billiggreier fra Clas Ohlson som faktisk funker greit nok. Er ikke bra lyd, men det kan man ikke forvente over radiobølger. Er ikke noe særlig skurring om jeg husker rett, begynner å bli en stund siden jeg testa. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 En BRA fm-sender finnes vel ikke... Bytt spiller er mitt tips, da får du mange flere muligheter, og mye bedre lyd Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 FM-senderne har gjerne flere kanaler de kan sende på. Forsøk en hvor bilen din ikke gir støy. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg får ikke byttet spiller som sagt da dette er innebygd. Skulle jeg mot formodning gjøre det så koster det nok 3-4 tusen. Skal prøve litt mer i kveld muligens. Må bare bytte batteri på bilen først... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg får ikke byttet spiller som sagt da dette er innebygd. Skulle jeg mot formodning gjøre det så koster det nok 3-4 tusen. Skal prøve litt mer i kveld muligens. Må bare bytte batteri på bilen først... Vel jeg håper da den er innebygd, så du slipper å drasse rundt på den hele tiden, hehe.... Alle biler som har stereo, har den innebygget, med mindre du har en bærbar cdspiller stående i baksetet eller noe Åssen bil har du da? Det er som regel enkelt å bytte ut den FABRIKKmonterte spilleren Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har også en fm sender, ettersom bilen jeg bruker ikke er min og har ikke AUX. min skurra lyden ihjel, men om du prøver å skru ned lyden på enheten (da mobilen eller MP3 spilleren), og sett frekvensen på FM senderen til en lav frekvens. jeg bruker 91.2 og det er en tom kanal her og funker fet for min del! Men jeg støtter det Cossiemk1 sier med å bytte spilleren. kan komme langt med det! en venn av meg kjøpte en av de dyrere nå for litt siden og optimerte lyden i bilen stort. da er det kanskje verdt de 3000? med langt bedre lyd og AUX? kanskje t.o.m en skjerm? kan ikke stort om sånne spillere Lenke til kommentar
Virke Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Har selv denne fra belkin og syns den fungerer perfekt. Men plasseringen i bilen er viktig. Har min i hanskerommet. Kjøpte da denne. Fungerer utmerket samme hvor jeg har den Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har selv denne fra belkin og syns den fungerer perfekt. Men plasseringen i bilen er viktig. Har min i hanskerommet. Kjøpte da denne. Fungerer utmerket samme hvor jeg har den Ja, og lyden blir som et bra opptak.... på kasset Lenke til kommentar
Virke Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Vel, anlegget er ikke all verdens i bilen, men blir på høyde med CD synes nå jeg... Jeg kjører ikke bil for å NYTE musikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå