ADT Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 BitFenix har laget nok et billig og enkelt kabinett som skal duge for folk flest. Test: BitFenix Merc Alpha Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 ser for meg at psu'en vill bli ekstremt støvete inni om den skal stå å suge inn luft fra bunnen. bør kjøpe med et par støvfiltere om man skal ha dette kabbinettet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har alltid kjørt inntak fra bunnen av pc'en uten støvproblemer. Det er større problemer med alle de andre viftene rundt i pc'en. Luftkjøleren jeg hadde før likte veldig godt støv. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Lufta bør gå ut av PSU-en - den er jo varm. Derfor blir det galt etter min mening å plassere den i bunnen. Luft ut på toppen og inn gjennom et hull i siden der CPUen står. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Lufta blir tatt ut fra bunnen og gjennom strømforsyningen ut bak. Altså lufta PSU'en bruker vil aldri være i sirkulasjon i kabinettet. Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 jeg syntes Hardware burde gjøre en test til når det kommer til kjøling, dere burde fylle hele kabinettet med egne tredjeparts vifter for å vise kjølegenskapene til kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå