KingInTheNorth Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Meg og en i klassen min hadde en diskusjon i dag om hvem som har best pc og han er overbevist om at hans er best. Hva syns dere. Jeg har en hjemmebygget pc med i5 2500k 4 kjernes 3,3 ghz prosessor. Asus gtx 470 1280 mb Asus p8p67 corsair vengeance 8 gb ram (2x4) 500 gb samsung hardisk og snart en Corsair SSD Force Series™ F40A, 40GB som er på vei jeg har en 23 tommer full hd lcd hp skjerm, steel series merc, logitech z-2300 og noe kabinett og noen greier jeg ikke vet hva heter xD han har ASUS N53SN 15.6" Full HD http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629064#reviews Jeg vet at jeg har stasjonær og han har bærbar men jajaja. Han er så sikker at jeg vil motbevise han xD Endret 10. oktober 2011 av Slash3R Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vi må kanskje vite spesifikasjonene til kameraten din sin pc? Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Vi må kanskje vite spesifikasjonene til kameraten din sin pc? Jeg ble ikke ferdig og greide å klikke send. Så jeg har redigert nå xD Sorry Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har ikke så mye peiling på pc, men det ser ut som kameraten din har bedre pc enn deg Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 se igjen xD Virker høyst usansynlig. Han har for eksempel 2 ghz, mot 3,3 ghz Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Men så har han en i7 kontra din i5. I tillegg har han dobbelt så sterk gpu som deg. Ut ifra det jeg ser da. Ingen selverklert ekspert jeg heller. Lenke til kommentar
darket Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 han har en fet bærbar, og du har en kjip stasjonær. ville valg bærbare, desverre. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva så om det er i7? det er ikke navnet som har noe å bety, det er spesifikasjonene. Hva så om det er i7? det er ikke navnet som har noe å bety, det er spesifikasjonene. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Last ned 3dmark å kjør det en runde så vet dere hvem som har kraftigst pc! 1 Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det kan nesten ikke sammenlignes engang! Ditt Asus gtx 470 kjører ca 500-800% bedre i Crysis som et eksempel. På absolutt max vil han få ca 8fps mens du vil få ca 50 :!: Din pc vil også bli ganske mye kjappere i Windows med ssd da. Men det som skal være sikkert er at han har en ganske god bærbar da. som sagt kan det vel egentlig nesten ikke sammenlignes. Bærbar er praktisk å ta med seg rundt, men stasjonær er for gameren, filmredigereren og musikkredigeringsentusiasten. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Var mest gaming preformance jeg lurte på så takk for svar. Tror dere han kjører battlefield 3 på ulta high grafikk og full oppløsning, han hevder med. Men jeg sa bare bullshit og han raga litt Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Som sagt: Jeg er ingen selverklert ekspert. Dersom du vet at en i5 yter liker bra, eller bedre enn i7 skal jeg ikke krangle med deg En annen ting er definisjonen deres av "best pc". Tenker dere da på ytelse mtp. spill, best bilde, raskere multitasking, gode innebyde høyttalere vs. desktophøyttalere etc. ? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja, kompisen din har en god laptop, men pcen tar den til lunsj uansett dag. Mvh Faller Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Var mest gaming preformance jeg lurte på så takk for svar. Tror dere han kjører battlefield 3 på ulta high grafikk og full oppløsning, han hevder med. Men jeg sa bare bullshit og han raga litt Tviler sterkt. Tror skjermkortet klarer det på High, men ikke mye mer. Lenke til kommentar
darket Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) tipper hvis han kjører bf3 på alt max, får han ca 5 fps edit: vil nok ha det spillbart på ca medium Endret 10. oktober 2011 av darket Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Last ned 3dmark å kjør det en runde så vet dere hvem som har kraftigst pc! Hvorfor i det hele tatt diskutere saken? Test, og få fakta! Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 ok, takk for svar. Jeg vet at jeg virker som litt douchebag nå, men er så lei av at han bitcher Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 ok, takk for svar. Jeg vet at jeg virker som litt douchebag nå, men er så lei av at han bitcher Det skjønner jeg egentlig godt da. Er spesielt lei av de folka i klassen som tror at Xbox med Hdmi kabel blir 10x ganger bedre enn xbox med en annen kabel. De sier at: "-Det blir jo drit god grafikk med HDMI kabel. Pwner pc" 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Samme med svigerfaren min som kjøpte en gull-HDMI-kabel til 1500 kroner eller noe og hevder å se stor forskjell i bildekvaliteten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå