OddZen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Admin: Så at kanskje dette var den rette plassen for denne tråden, og ikke under Bærbare datamaskiner, så dere ser om dere sletter den eller denne? Ihvertfall: Hei =) Nå er jeg lei! Kjøpte meg en Asus G53SW fra Dustinhome før helgen, men den gleden ble byttet med skuffelse! Tar for meg 3 problemer jeg har kommet opp i: 1. Problem: Kjøpte meg en Crucial M4 128GB å satt i, installerte Windows, men hadde problemer med blåskjerm og restart under installasjonen. Kom meg igjennom installasjonen tilslutt, så startet jeg å installere drivere, under denne fasen kom det blåskjerm 7 gang! Kom meg igjennom men så kom det blåskjerm tit og stadig, oppdaterte driverene på både HK og Firmwaren til SSDen, men ingen bedring. Reinstallerte Windows 7 men samme greia skjedde.. 2. Problem: Det jeg gjorde da var å ta ut SSDen, installere clean Windows 7 på hardisken som fulgte med kom ikke noen blåskjermer under installering og sånn, men idag da jeg skulle slå på PCen (Installerte igår kveld), fikk jeg meldingen at at det ikke var et boot image å boote fra, endret slik man skal i BIOS for å få den til å boote fra Hardisken men den fungerte ikke. Reinstallerte Windows igjen. 3. Problem. Dette problemet har jeg hatt hele tiden egentlig til en viss grad. Når jeg skrur på PCen hører jeg at den starter opp som vanlig, men skjermen er helt svart! Det vises ingenting, ingen logo, ingenting! Kan ikke trykke noen knapper eller noe! Dette problemet har kommet mer og mer hyppig, og det nytter ikke sette i en ekstern skjerm. Nå får jeg ikke noen ganger jeg slår på dataen opp bilde så den er helt svar, men som sagt den starter opp! Satt også i en 4 GB Kingstone 4 GB ram, kjørte minnetest program, Memtest86 og den fant ingen feil. Men kan det være grunnen? Pratet med MPX hvor jeg kjøpte SSD-disken og jeg skulle returnere den på garantien, og få pengene tilbake sa han.. Håper jeg gjør det. Så lurer jeg på hva som kan være problemet med selve PCen, og svart skjerm etc? Kan jeg få pengene tilbake, kjøpte den forrige uke, og fikk den i posten på fredag.. Hva kan jeg gjøre? Vær så snill å hjelp meg! =) Tusen takk! Endret 10. oktober 2011 av OddZen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå