djgudleif Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) http://soundcloud.com/tony-arntsen/mesosphere Resultatet av kveldens arbeid. Prøver å bevege meg litt bort fra filmmusikk som jeg har fiklet med en stund, men forsøker å beholde noen elementer. Jeg vet ikke hvor jeg vil legge sjangeren lenger. Uansett, enjoy! Endret 10. oktober 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 "Enjoy" er uforenelig med "this track is currently not available"; kan du laste opp snutten igjen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Det funker fint her! Har ikke hørt noen andre har problemer heller. Kanskje det bare ikke funka akkurat da du prøvde. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det funker fint her! Har ikke hørt noen andre har problemer heller. Kanskje det bare ikke funka akkurat da du prøvde. Ja, antakelig, for det funka et kvarter etterpå. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Elsker stemningen den gir, føles litt som intromusikk til et middelalder rollespill, bare mer.. allsidig. Må virkelig si jeg likte denne, stå på! :D Lenke til kommentar
tole Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Funket rimelig bra den. Gav meg litt assosiasjoner til britisk krim av en eller annen grunn. Noen har en bang anelse om noen og kjører langs kysten i grålyset i en gammel 50-tallsbil men kamera fokuserer på den gråtkvalte kvinnelige sjåføren. Noe sånt Litt konstruktiv kritikk; Det eneste var vel at perkusjonen var litt kraftige saker. Litt som sprit i en barnebursdag. Tror den passer bedre om arrangementet hadde vært mer fyldig og grandiost. Slutten var en smule brå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå