MotoG Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sealed with a kiss. Beskrivelse: Rawformat etterbehandlet i Lightroom. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fin bevegelse og positur av fuglene på brettet, skarpheten på øyet sitter ikke helt men er ikke så altfor langt unna. Er ikke så altfor begeistret for fuglehuset som bakgrunn, men når det først er der er det faktisk fint at vi ser såpass mye av det - det bidrar med en fortelling det og. Naturligvis en del støy ved iso 1600, men den støyen fremstår som jevn og er fint til å leve med, til sammenligning er den mye penere enn den støyen jeg får ved samme iso med mitt kamera. Alt i alt er det absolutt et severdig bilde dette Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Morsomt, og godt sett og fanget! God 3'er for kysset! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er fint bevægelses-uskarphed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg