Cuneax Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 LG Display viser nytt panel for større skjermer. – Verdens mest energieffektive LCD-panel Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fiffig! Min Dell skjerm på 24" bruker voldsomme 50 watt når den er i bruk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 LED-pærer LED er ikke pærer. Tynne rammer er en fordel når man skal bruke flere skjermer sammen, men hvis det er TV eller film man skal se så er jo sjeldent det noe alternativ. Ellers så høres det ut som de har fått tak i siste generasjon høykvalitets LED med flere lumen per watt enn det som er vanlig. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vel - hva vil du kalle dem ? Pærer kan vel enten være glødepærer, jodpærer eller LEDpærer. Lysemitterende dioder er også pærer. Det opprinnelige sammenlikningsgrunnlaget, frukten pærer, er forlengst utvidet så kraftig at vi ikke kjenner igjen formen i dagens "pærer". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 LED-pærer LED er ikke pærer. Flisespikkeri. For mannen i gata er det en "LED-pære" selv om den riktige betegnelsen er en diode. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hmm..jeg vil si at du har dioder og pærer, men at du kan lage en lyspære med masse dioder. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vel - hva vil du kalle dem ? Pærer kan vel enten være glødepærer, jodpærer eller LEDpærer. Lysemitterende dioder er også pærer. Det opprinnelige sammenlikningsgrunnlaget, frukten pærer, er forlengst utvidet så kraftig at vi ikke kjenner igjen formen i dagens "pærer". Jeg tror ikke det er mange som ser et lite LED-lys og kaller det en pære. Det er vel fassongen som er stikkordet her, og med mindre det ser ut som en pære så er det en litt tåpelig benevning spør du meg Uansett, for å ikke skli helt ut (bare litt), når kommer OLED til TV'er? Da kan vi vel virkelig begynne å snakke strømsparing. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fiffig! Min Dell skjerm på 24" bruker voldsomme 50 watt når den er i bruk. Mine 24" BenQ LED bruker under 30W mask hver på 100% brightness. Kjører de på 20% så de bruker ikke mer en ca 10W hver Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det var da enorme forskjeller på de hjulene på den Lotusen! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Imponerende, rett og slett. Verden år framover. Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det var da enorme forskjeller på de hjulene på den Lotusen! Ja jeg la merke til det jeg og. Det venstre bakhjulen er minst dobbelt så stort som det høyre forhjulet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå