olahli Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 vet det er programmer som kan dele opp en fil til flere... hva heter disse? twiks eller noe???? HJELP Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Noen ville kalle dette programmet for winzip! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 søk på www.download.com filesplitter eller noe kan være et søkeord, kanskje winzip kan noe annet enn å komprimere men det vet jeg ikke dessverre Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Eller du kan søke etter Maxsplitter Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 file chopper - ligger overalt fins utallige sånne programmer Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 winzip funker helt ok. ikke bare pakker det fila med støtter flere disketter også. mekk en ny zip fil på diskett #1, åpne og legg inn filen(e) du skal flytte. så blir du automatisk spørt etter diskett #2, #3 osv osv. når du skal unpacke begynner du med første disketten og vil bli spørt om de andre etterhvert. bfisk Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 går ikke dette an med vanlig windows også da? det er jo sånn at hvis man skal lagre større filer enn 1,44 mb så vil den jo spørre etter en ny diskett når disketten er full, jeg mener det iallefall er sånn. tror ikke man trenger noen spess program for å gjøre det. hvis jeg forstod deg rett da. lenge siden jeg har gjort det selv så jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har ikke teste WinZip men bruk Little Setup Builder 2.0 (GRATIS!) fra Download.com , her kan du lage en .exe installer på CD'er, Disketter osv.. Helt knall program, men det tar kanskje et par timer å lære.. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 går ikke dette an med vanlig windows også da? det er jo sånn at hvis man skal lagre større filer enn 1,44 mb så vil den jo spørre etter en ny diskett når disketten er full, jeg mener det iallefall er sånn. tror ikke man trenger noen spess program for å gjøre det. hvis jeg forstod deg rett da. lenge siden jeg har gjort det selv så jeg er ikke helt sikker. Nei du får bare beskjed om at filen er for stor. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 eller WinAceTar eg ikke feil så var WinAce den mest effektive til å pakke ned filer men den gjorde også at den var den treigeste av pakke programene. Eller tar eg feil? Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har tidligere brukt File Splitter Deluxe Trial, med stort hell. Foreta et google-søk, så finner du det med én gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå