Kebab GUD Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=71184 dette lover bra .. de tenke på samme måte som meg .. en bra T4 vil selvsagt ble sentret rundt John og hæren hans .. der er det ingen plass til en T-101, isåfal bare små snutt av de sånn som Fremtids drømmene til faren i 1ern.. .. men T-100 trengs det mange av .. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vi skulle vel ikke ha en terminator fan her, eller. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vi skulle vel ikke ha en terminator fan her, eller. ikke her ivertfall /me hater slikt Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vi skulle vel ikke ha en terminator fan her, eller. ikke her ivertfall /me hater slikt Tenkte mere på kebab GUD_. Er heller ingen Terminator fan(litt har bare sett T1) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Synes Terminator-filmene er tøffe jeg, de representerer filmene fra tidsperioder favorittfilmene mine ble laget. Er liksom noe gyllent med slutten av 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet :smile: Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Arnolden har jo ikke tid til sånt når han trer inn i sin embedsrolle som guvernør i California. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 En Terminator film uten Arnold er som en pc uten strømforsyning. helt dødt.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Tja tror det blir rart men kanskje det er like greit. Noe nytt liksom. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Men alikevell, Terminator uten Arnie, the terminator blir litt for kjedelig... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 joda.. har en mistanke om at det ikke vil bli det samme. Men nå har vi jo hatt 3 filmer med arnie i, så kankjse forandring vil fryde skikkelig denne gangen? er i alle fall åpen for alle muligheter! Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Bare vi slipper en film til med hu "norske" dama i så.. Poltikisen i T2 var ca 1000 ganger tøffere... Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 joda.. har en mistanke om at det ikke vil bli det samme. Men nå har vi jo hatt 3 filmer med arnie i, så kanskje forandring vil fryde skikkelig denne gangen? er i alle fall åpen for alle muligheter! Mel Gibson var jo med i 4 Dødlig Våpen, James Bond filmene har hatt skuespillere som har vært med i flere enn 4 filmer. Så hvorfor i pokker skulle ikke Arnie (The King) Gutten få spille inn fire like filmer + at Sylfester Stallhomo spilte inn 4 Rocky filmer OG jeg går sterkt ut ifra at Keenù Reeves (var det rett skrevet?) får spille inn 4 Matrix filmer. Sånn, dær fikk jeg sagt det. :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Bare vi slipper en film til med hu "norske" dama i så.. Poltikisen i T2 var ca 1000 ganger tøffere... da slipper vi iallefall et overforbruk av ordet "norskættede" i norsk aviser en gang til.. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 dei "norskættede" skuespillerne som Renee Zellweger og hu i T3 er me lei av for lenge siden! Det samme gjelder filmkonsept som draes ut i det evige for å tjene penger. Sjølv liker eg sjeldent oppfølgere(med noen untak seff). Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 grunnen T4 vil være dårlig med Arnie er fordi da må han spille slem (hvetfall i starten) det er noe han selv ikke vil siden det vil skade hans politiske karriere.. og det blir så cheese.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 håper T4 blir sånn jeg håpte T3 skulle bli, mer "krigsfilm" i fremtiden... hmm, uten arnold? jaja, det er jo bare infiltratorene som har menneske utseende...resten er jo bare "skjelettet"... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Bare vi slipper en film til med hu "norske" dama i så.. Poltikisen i T2 var ca 1000 ganger tøffere... Ja, han er drit-tøff! Robert patrick, spiller forresten Agent Dogget (elns) i de nye (dårlige) X-files! Lenke til kommentar
Fry Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 så nylig 3ern og den var helt grei. men hvis det kommer en fjerde film frykter jeg at de begynner å tulle det inn med en kjærlihetshistorie mellom john connor og hun andre han kom til å gifte seg med. får håpe at 4 blir med arnold og uten at de har puttet inn noe tragisk love story Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 "]jeg går sterkt ut ifra at Keenù Reeves (var det rett skrevet?) får spille inn 4 Matrix filmer. Sånn, dær fikk jeg sagt det. :wink: Skulle ikke Matrix:Revolution være den siste da? o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå