Gå til innhold

T4 uten arnie

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
joda.. har en mistanke om at det ikke vil bli det samme. Men nå har vi jo hatt 3 filmer med arnie i, så kanskje forandring vil fryde skikkelig denne gangen? er i alle fall åpen for alle muligheter! :)

Mel Gibson var jo med i 4 Dødlig Våpen, James Bond filmene har hatt skuespillere som har vært med i flere enn 4 filmer. Så hvorfor i pokker skulle ikke Arnie (The King) Gutten få spille inn fire like filmer + at Sylfester Stallhomo spilte inn 4 Rocky filmer OG jeg går sterkt ut ifra at Keenù Reeves (var det rett skrevet?) får spille inn 4 Matrix filmer. Sånn, dær fikk jeg sagt det. :wink:

Lenke til kommentar

dei "norskættede" skuespillerne som Renee Zellweger og hu i T3 er me lei av for lenge siden!

Det samme gjelder filmkonsept som draes ut i det evige for å tjene penger. Sjølv liker eg sjeldent oppfølgere(med noen untak seff).

Lenke til kommentar

så nylig 3ern og den var helt grei.

men hvis det kommer en fjerde film frykter jeg at de begynner å tulle det inn med en kjærlihetshistorie mellom john connor og hun andre han kom til å gifte seg med.

får håpe at 4 blir med arnold og uten at de har puttet inn noe tragisk love story :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...