Morten Ellingsen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tunge skyer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dette var eit flott naturbilete! Flott komposisjon med god djupneskarpheit. Fint ljos og duse fine fargar. Den dramatiske himlen er prikken over i`en. Femmer! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Meget bra bilde i storformat! Der er det iallefall ikke kontrastløst! Har erfart dette noen ganger selv, men vet ikke hva det skyldes! Likte kompen,lyset, fargene og i det hele tatt hele bildet veldig godt. 5'er herfra! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Meget bra bilde i storformat! Der er det iallefall ikke kontrastløst! Har erfart dette noen ganger selv, men vet ikke hva det skyldes! Likte kompen,lyset, fargene og i det hele tatt hele bildet veldig godt. 5'er herfra! Begriper ikke hvorfor dette skjer nå, har ikke vært plaget av det tidligere. Takk for kommentaren Svein M. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hej Morten Dejligt billede med gode efterårsfarver. Fin komposition med elven der bugter sig dybere ind i billedet. Billedet fremstår tilpas kontrastrigt på min skærm - hvilken browser benytter du - måske den ikke kan læse oplysningerne om det farverum du benytter og medsender?? Hilsen Steen Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hej Morten Dejligt billede med gode efterårsfarver. Fin komposition med elven der bugter sig dybere ind i billedet. Billedet fremstår tilpas kontrastrigt på min skærm - hvilken browser benytter du - måske den ikke kan læse oplysningerne om det farverum du benytter og medsender?? Hilsen Steen Hei Steen. Jeg bruker Win 7 og Explorer. Har ikke vært noe problem tidligere, så jeg vet ikke hva det kan skyldes? Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Herlig henger meg på de andre her. Liker godt farvene dine. MVH Harald Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 For ett lys da.Kontrasten mellom himmel og lyset gjorde susen;) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Flott naturbilde Morten, og du som sier at du ikke kan landskapsbilder. Gleder meg til du kan det.Synes det er litt rart at furuene på tangen til venstre virker uskarpe. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Nydelig komp og herlig dramatikk i kontrasten mellom lys og mørke Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Herlig lys, farger og stemning i dette bildet:) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Fantastisk flott lys og fin stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg