Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

AUX-inngang til VW Polo TDi 2008.

opx

Anbefalte innlegg

Heisann.

Begge mine to CD-bager er nå stappfull og mtp. at CD-spilleren i Poloen ikke er den beste ønsker jeg å få tak i aux-inngang for iPod etc. CD-spilleren spyr ut 80% av CDene. Skylder på dårlig CDer, brenning og CD-spilleren generelt. Uansett! AUX-inngang!! :-)

Noen som har erfaringer med å ta ut denne spilleren og kike bak?

Har snakket med VW Møller. Det var én person der som kunne gi meg noe lunde svar - at jeg kunne ta ut spilleren og se om den hadde ledig port(?) slik at jeg kan koble til en slik fra biltema: http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilstereo/Monteringsdeler/Adapterkabler-ISO/

Er det slik at jeg borrer et lite hull feks i hanskerommet etterpå, slik at aux-kabelen stikker ut og jeg koble til iPod etc.?

Uansett. Det er nå deres kompetanse, erfaringer og lure Ideer kommer inn i bildet. Lure ideer gjelder forøvrig ikke FM-sendere. Har hatt tre forskjellige. Men er det bare å åpne og se? Hele problemet er at jeg tror jeg kommer til å lage et heidundrades rabaler inni der og hele anlegget blir ødelagt.

Takk for hjelpen!

post-260793-0-75102100-1318264893_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du ser på bildet, så har du fire vannrette spor, ett i hvert hjørne av spilleren, her skal du bruke et uttreksvertøy beregnet for den spilleren, for å trekke spilleren rett ut.

Overgangene du linker til på biltema, er hvis du skal skifte ut spilleren din osv, og er ikke brukendes til ditt formål.

Her finner du det du trenger: http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/193_542

Ta en tlf eller send en mail til han, så får du svar på hva du trenger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...