8210fan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Satt idag og tok ut batteriet på min helt nye R600(1 dag gammel) . Da jeg satte inn batteriet igjen ville den ikke slå seg på igjen . det kommer bare et lysglimt og så er den død igjen. batteriet var fullt. når jeg plugger inn ladekontakten kommer det opp "kun lading", akkurat som ved førstegangslading. noen som vet hva som kan ha gått galt? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 er r600 i salg enda ? trodde ingen tørte å selge den siden det er frykteli mye feil på tlf'en, og det tar så veldig lang tid på service at kunden forlanger ny tlf )= men tilbake til spm ditt: i kan høre med SE-teknikkern i morra tidli (= Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 takk. har tenkt å ringe elkjøp og klage. det går jo f*** meg ikkje å starte den strøm engang!!! Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 feilen var at jeg holdt ikke "no" knappen lenge nok 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå