Helgis22 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Tenkte jeg skulle begynne med flairing! Har planer om å trene meg opp via youtube og kanskje muligens stikke til syden på disse bartenderkursene, selv om jeg har hørt både negativt og postitive ting. Er rett å slett mest for å danne en hobby og få en opplevelse! Det vil si jeg trenger ustyr. Var på nett og fant to sider kjappt hvor de solgte litt av hvert. (bar-zone.no f.eks ) Har ingen problem med å bestille her og nå men det jeg lurer på er: Andre anbefalte sider? Så lurer jeg på i tillegg om noen tips om hva annet jeg kanskje burde investere i sammen slengen. Utstyr jeg vil få bruk for utenom bare flaskene? Enten nå eller senere. Sånn at jeg slipper å bestille ting to ganger! TAR IMOT OG ER TAKKNEMLIG FOR ALLE TIPS!!! Endret 10. oktober 2011 av Helgis22 Lenke til kommentar
Helgis22 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei og hå. BUMPER LITT Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hoi! http://altombar.no/ har litt flairingstash i butikken. Har vel en fysisk butikk i Oslo også for de som er i de områder. Frakten fra nettbutikken er litt drøy mener jeg å huske. Endret 6. november 2011 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå