henriette93 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei:) Har noen hørt om tortilla laget på spiret hvete?? Dette er en type tortilla som ikke produserer syre i kroppen sånn som "vanlige" torillas.. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 "Produserer syre i kroppen"? Alt snakk om "ph-diett" er bare sludder for lettlurte mennesker uten grunnleggende fysiologikunnskaper. Jeg kunne forklart hvorfor det var sludder, men hun her gjør det bedre. Les og lær! 2 Lenke til kommentar
henriette93 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har hatt dårlig og så og si sengeliggende i over et år. Begynte på ph dietten og ble frisk, aldri vært i så god form og happy som nå Så jeg velger å tro på det! Alle dietter kritiseres uansett.. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hva i alle dager er spiret hvete? I forhold til vanlig hvete? Endret 13. oktober 2011 av Flying Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå