TBPhoto Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 W / M ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tja, spesielt, men ikke spesielt vakkert spør du meg...! 3'er for dokumentasjonen! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg liker godt fargene og strukturene her, og så blir det litt ekstra spesiell stemning med dette symbolet. Litt mindre dof hadde kanskje gjort seg, men det er også med på å forsterke stemningen. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Tja, spesielt, men ikke spesielt vakkert spør du meg...! Beauty is in the eye of the beholder... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Greit fotografert det, litt i overkant behandlet etter min smak - men den behøver jo ikke være lik din. Tror nok bokstaven er opp ned, og at den er funnet på en bøtte eller et spann. Ser ut som den M`n som en gang var logo for FellesMeieriet og som også hadde en ring rundt M`n i navnet fellesMeieriet. Den fantes før også på melkekartongene før de ble til Tine. Endret 11. oktober 2011 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg