joartho Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bergen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Flott motiv og likte perspektivet! Ellers ble det nok vel mye "Møllers Tran" for meg dette! 3'er herfra! Lenke til kommentar
joartho Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hehe, takker for feedback Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Litt smak og behag disse typer hdr,og even litt krangling også..hehe.Tror du skulle dempet lyset noe her jeg;) Om interessen er der for denne type hdr vil jeg tips deg om en side for slikt. http://hdrcreme.com Er kan du laste opp ett bilde om dagen,eller betale og laste opp ubegrenset hver dag;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Skal det være, så skal det være Det er mange som hater denne HDR stilen, men det er da noen som liker den også. Jeg redigerer aldri HDR bildene mine på denne måten, men har respekt for de som gjør det. En ting er i alle fall sikkert - galskapen er gjennomført Lenke til kommentar
joartho Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Takk for feedback folkens! Jepp, HDR kan være et minefelt, men jeg tar det ikke så høytidelig. Dette bildet har jeg lekt meg ekstra med og blir ikke helt klok på det selv. Derfor var det artig å høre hva andre mente. Om det noen gang skulle havnet på papir, så hadde jeg nok dempet fargene noe Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Joda godt og vellykket Tone Mapping foto , eller UEKTE HDR Lenke til kommentar
joartho Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Emil: Du har selvsagt rett. Dette er strengt tatt ikke et HDR-bilde lenger da det er tonemappet og dermed en vanlig jpg. Kanskje TMP (Tone Mapped Photo) eller noe i den duren er den riktige forkortelsen her? Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Yepp. Tone Mapping er nok den korrekte betegnelsen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg