kristomi Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Fant en dansk side (www.cellshop.dk) der jeg kunne kjøpe datakabel til telefonen min (Nokia 3510i), men jeg har undersøkt litt og kan ikke se at det er mulig å "stjele" ringetonene fra de store innholdsleverandørene (f.eks. www.jippii.no) da disse leverer i mp3-format, og det som kjent er midi-formatet som skal inn på nokiatelefonene. Jeg prøvde å konvertere mp3 til midi, men det ble bare surr og et dårlig resultat. Er det noen som kan fortelle meg om det er en bedre måte?? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Google.com søk etter navnpåsang midi... Lenke til kommentar
larsli Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jipii etc. lever ikke ringetoner i mp3-format. De mp3-filene som ligger på sidene er kun der for at du skal høre hvordan det låter før du laster ned. Og nei, de kan IKKE brukes som ringetoner. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Trenger ikke datakabel for å føre over ringetoner. Last opp mid-filer på et hjemmesideområde. f.eks. minside.no/sang.mid På telefonen : Meny > Tjenester > Gå til adresse > http://minside.no/sang.mid Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 www.myt610.com og www.myt610.de flommer over av midi-ringetoner :smile: Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Du finner midi'er,mms og dynamiske sms her www.frodo2k.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå