Harald Gjerholm Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Den første frost Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg har vært inne i vintermappen min og funnet frem et bilde fra 2007 og det er et av Mine aller første bilder tatt med SLR. Håndholdt med Kit-linse 18-55. Bildet er fra Verkevika utenfor Hadeland Glassverk. Husk vinterdekk. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Bør absolutt sees i storformat! Flott komp og fine farger! Meget bra dette! I stort format er det imponerende på skarphet og detaljer! Bortsett fra at toppen av treet til ve. burde vært med, så finner jeg ikke noe å sette fingeren på. Lekkert frostbilde dette! 5'er fra meg! PS! Nye piggdekk (testvinneren i Motor er kommet på felgene)... Endret 10. oktober 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja nå begynte jeg å lure før jeg leste din kom..hehe.Henger meg på smort1 her jeg;) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dette var flott. Går en fin tid i møte nå med slike motiver. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 God gammel årgang, men vakkert er det. Ikke lenge før slike motiver dukker opp nå. Bra Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg