Spenis Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan få koblet til videokameraet (Canon FS100) til pc`n fordi jeg skal bruke det til streaming. Altså f. eks direkte sending osv, i stede for å bruke webcam Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 De færreste kameraer kan det. Les bruksanvisningen og kikk på programvaren som fulgte med. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 De færreste kameraer kan det. Les bruksanvisningen og kikk på programvaren som fulgte med. Bruksanvisningen aner jeg ikke hvor er. Det har vert bror min sitt, men han er død... så.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Du kan kjøpe en dings som fanger analog output fra kameraet og sender dette inn over USB, men ikke forventes samme kvalitet som "vanlig". For eksempel en sånn en: http://www.bhphotovideo.com/c/product/568675-REG/AverMedia_MEZUSBGDR_DVD_EZMaker_USB_Gold.html Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ok, tusen takk Du kan kjøpe en dings som fanger analog output fra kameraet og sender dette inn over USB, men ikke forventes samme kvalitet som "vanlig". For eksempel en sånn en: http://www.bhphotovi...r_USB_Gold.html Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 De fleste bruekrveiledninger kan lastes ned fra nettet. Antar denne er til ditt kamera. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Kunne ikke åpne den koblingen der.. . De fleste bruekrveiledninger kan lastes ned fra nettet. Antar denne er til ditt kamera. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Kunne ikke åpne den koblingen der... Rart, det fikk ikke jeg gjort heller, virket i går. Mulig det var knyttet til min session i går. Men det var en link til Canons sider. Jeg bare søkte frem kameraet på nedlastingssidene. Endret 11. oktober 2011 av seriksen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Canon vil ikke at du skal linke direkte utenfra - gå heller inn på den korrekte supportsiden og velg språk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Herifra kan du enkelt laste ned drivere, softvare og manual, alt er på engelsk skal du ha skandinavisk språk må du kjøpe den av Canon Norge. Endret 11. oktober 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Herifra kan du enkelt laste ned drivere, softvare og manual, alt er på engelsk skal du ha skandinavisk språk må du kjøpe den av Canon Norge. ..Eller bruke linken min. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Herifra kan du enkelt laste ned drivere, softvare og manual, alt er på engelsk skal du ha skandinavisk språk må du kjøpe den av Canon Norge. ..Eller bruke linken min. Nja, synes Canon Norge sine sider er veldig ustabile jeg Dette bilde får jeg når jeg prøver din lenk. Edit: men når jeg faktisk kom frem til Canon Norge ser jeg at Canon faktisk har begynt med og "utlevere" Dansk/Svensk manual Endret 11. oktober 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå