Overguard Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har hatt denne laptopen en god stund nå, så den har blitt veldig glad i å bli veldig varm Å få tilgang til CPU vifta var ikke så enkelt som jeg trudde så for å unngå å ødelegge noe ga jeg opp den operasjonen. Har fått støvsuga den litt ifra utsiden å virker som det har ført til noe bedring. Så er det noen som har tips eller erfaring med Cooling Pad til denne type laptop? Cooling pads generelt for den saks skyld, ble nettopp informert om at slikt eksisterer så er ikke så opplyst på dette selv Støy å pris er ikke så viktig, bare paden får laptopen til å holde seg kald nok til å unngå at den slår seg av under et 3-4 timers raid i WoW så er jeg fornøyd. (Usikker på om dette skal postes i kjøling eller bærbar kategorien, men kjøling er kjøling) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Henger meg på denne Har nesten samme pcen (3020tg) og har samme problemet. Den blir gloheit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå