TMB Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Hei. Jeg bor i Østfold, og her er det slik at alle på videregående får gratis buss dersom de bor mer enn 6km fra skolen. Jeg er lærling, og bor 30km unna arbeidsstedet mitt. Jeg går fremdeles innenfor Østfold fylkeskommune og går "VG3" i bedrift, lærling er jo videregående opplæring. Noen som vet? Eller hvor man evnt. kan søke. Takk. Endret 10. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har vært i både vest-agder og rogaland i læretiden, med opp til 60km kjøring hver vei, fikk ingen ting på kjøringen av bil annet en skatten, de ganger tok buss og tog, betalte jeg også dette selv. Spørte litt rundt og fikk svar at ikke hadde krav på student rabbat eller noe. Aner ikke hvordan det er i østfold da, kanskje du er heldig Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 som lærling så får man vel reisegodtgjørelse? Jeg får 1500 i reisegodtgjørelse hver mnd Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 som lærling så får man vel reisegodtgjørelse? Jeg får 1500 i reisegodtgjørelse hver mnd hvordan? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 har fått det fra første dag. Mener at man har krav på det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Sto ikke noe om det i lærekontrakten min ihvertfall...hvor får du det fra, arbeidsgiver, fylkeskommune, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå