Gå til innhold

Konkurranse: Nå kan du vinne SSD fra OCZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikea er riktig svar! OCZ kastet ut sin vanlige kontroller etter at Ikea gikk lei av holde på med kjedelige møbler og laget en ny type SSD kontroller.

Ikea hevder at kunnskapen ved å lage godt interiør gjør at deres SSD kontrollere er mye ryddigere og gjør penere arbeid enn konkurrentene...

Lenke til kommentar

@ Kraa

Har hatt min vertex 3 max iops i snart to måneder, er da ikke ustabil i det hele tatt, NOEN brukere, spesielt sandybridge har hatt problemer, hvis de har vært uheldige, så å kalle alle sandforce baserte kontrollere (kan ikke si utelukkende ocz) for ustabile uansett setup er vel å dra den litt langt :/

Lenke til kommentar

@ Kraa

Har hatt min vertex 3 max iops i snart to måneder, er da ikke ustabil i det hele tatt, NOEN brukere, spesielt sandybridge har hatt problemer, hvis de har vært uheldige, så å kalle alle sandforce baserte kontrollere (kan ikke si utelukkende ocz) for ustabile uansett setup er vel å dra den litt langt :/

håper mange har lært og sjekker loggen ja.

edit

tror du må jekke deg litt Kraa,

sandforce har hvertfall gjort en finfin jobb med min vertex 2.

Kjører helt smuud på min sandybridge skjønneru!

Det er endel rapporter på problemer med ssder som bruker sandforce 2281 kontolleren som f.eks Vertex 3, Corsair Force 3, Kingston Hyper X osv. Hverken Sandforce eller produsentene vil ut med noen nøyaktige tall på hvor mange andeler av produksjonen deres som det er feil på men det er definitivt mer en "noen". Så lenge folk er klar over risikoen så er det jo greit. Og her i landet så er det ikke noe problem å få byttet et defekt produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...