Nilsen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 To heldige lesere får hver sin. Konkurranse: Nå kan du vinne SSD fra OCZ Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ikea? Ler så jeg griner. :!: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fikk nesten lyst til å svare Ikea for morro skyld :!: Lenke til kommentar
pstub Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fikk nesten lyst til å svare Ikea for morro skyld :!: Kan du ikke gjøre det, bare for moro skyld??? Så øker mine sjanser for å vinne LITT i hvert fall! :-) Lenke til kommentar
kalden Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 deilig med alle disse SSD konkurransene, er i markedet etter en =p Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har du sett, enda en SSD konkurranse, skal ikke klage på det! OBS! Spørsmål 3 har 2 rette svar ifølge side x og side x på nettet, så velg varsomt hva du stoler på Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 La meg vinne denne gangen da (: Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ikea er riktig svar! OCZ kastet ut sin vanlige kontroller etter at Ikea gikk lei av holde på med kjedelige møbler og laget en ny type SSD kontroller. Ikea hevder at kunnskapen ved å lage godt interiør gjør at deres SSD kontrollere er mye ryddigere og gjør penere arbeid enn konkurrentene... Lenke til kommentar
jakols Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Holder med 007CD dær. Er skråsikker på at IKEA står for den nye kontrolleren av stilren klasse Lenke til kommentar
C.. Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Håper på å vinne denne gangen, hadde ikke gjort noe med en SSD med tanke på at jeg enda ikke har fått kjøpt meg en.. Lenke til kommentar
Kraa Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Lykke til vinnere med ustabile SSD fra OCZ. Rart at ikke Hardware.no har kjønt ut det enda. Crucial M4 og Intel sine som er de eneste som er 100% stabile. Endret 11. oktober 2011 av Kraa Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Dette kan bli perfekt timing, HDDen på laptopen min tok kvelden i går. Heia me, hehe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 @ Kraa Har hatt min vertex 3 max iops i snart to måneder, er da ikke ustabil i det hele tatt, NOEN brukere, spesielt sandybridge har hatt problemer, hvis de har vært uheldige, så å kalle alle sandforce baserte kontrollere (kan ikke si utelukkende ocz) for ustabile uansett setup er vel å dra den litt langt :/ Lenke til kommentar
Fivz Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har forandret på ei nettside der man fikk feil informasjon angående spørsmål 3 (når OCZ technology ble grunnlagt). Lykke til alle sammen! trenger virkelig en SSD. Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) håper mange har lært og sjekker loggen ja. edit tror du må jekke deg litt Kraa, sandforce har hvertfall gjort en finfin jobb med min vertex 2. Kjører helt smuud på min sandybridge skjønneru! Endret 14. oktober 2011 av lumfong Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Merkelig at linken som ligger på tek.no ikke funker.. mens den som ligger på hw.no gjør det.. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 @ Kraa Har hatt min vertex 3 max iops i snart to måneder, er da ikke ustabil i det hele tatt, NOEN brukere, spesielt sandybridge har hatt problemer, hvis de har vært uheldige, så å kalle alle sandforce baserte kontrollere (kan ikke si utelukkende ocz) for ustabile uansett setup er vel å dra den litt langt :/ håper mange har lært og sjekker loggen ja. edit tror du må jekke deg litt Kraa, sandforce har hvertfall gjort en finfin jobb med min vertex 2. Kjører helt smuud på min sandybridge skjønneru! Det er endel rapporter på problemer med ssder som bruker sandforce 2281 kontolleren som f.eks Vertex 3, Corsair Force 3, Kingston Hyper X osv. Hverken Sandforce eller produsentene vil ut med noen nøyaktige tall på hvor mange andeler av produksjonen deres som det er feil på men det er definitivt mer en "noen". Så lenge folk er klar over risikoen så er det jo greit. Og her i landet så er det ikke noe problem å få byttet et defekt produkt. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kommer de i flatpakke også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå