Gå til innhold

Konge kabinett..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Samme produsent som "noblesse"..
Såvitt jag förstått är detta det kabinett som ersätter Noblesse i sortimentet från Colorcase.

Själv använder jag Noblesse, omlackerad från svart till blåmetallic, och tycker att förändringarna helt klart är till det bättre. :)

Hälsningar

Olle

Lenke til kommentar
liker ikke fargen på ledsa, de burde vært blå
De tidigare bilderna på Noblesse visade att den var djupblå. Döm om min förvåning när jag öppnade förpackningen och såg att den var svart. :(

Därför tog jag en tur till Biltema och inhandlade en burk blå billack. Sedan var det bara att skruva loss sidoplåtar och topp, spaya dessa och montera tillbaks dem.

Nu är min Noblesse blå! :)

/Olle

Lenke til kommentar
Likte spesielt dette:

nneo_multi.gif

En extern ide kontakt :o

Utrolig praktisk til testformål og slikt. Du slipper å koble opp med harddisken inni, og skru opp kabbisen. Eneste minuset er at den helt sikkert tar opp en hel IDE-kontakt på hovedkortet.

Men du har ingen ektern strømkontakt. men uansett syns jeg det kabinettet var fint. Ikke noe stygge vifter og fancy farger.

Lenke til kommentar

øhhh

se til venstre for idekontakten...

det er power...

siterer fra siden deres:

5.25” Bottom Bay

Multi port kit installed in the 5.25" bottom bay is bult on push latches with two USB 2.0, SOUND, EAR, ATA100 IDE and power connector. This IDE port is an innovative feature that differentiates the multi port kit in Neo Classic from other normal ones

Lenke til kommentar
den ide-greia har sikkert en splitett kabel sånn at den ikke tar en slott selv, men allikavel så kan du ikke ha den pluss en annen på kabelen... hvis dere skjønte det da.. og egentlgi så var det kabinetet drit stygt..

Mener du det?? er det ikke pent da??

Pent kabinett...

Meget pent kabinett...

mm...penere en mitt ja....

Nå har jeg noe å drøme om i natt... Et meget vakkert kabinett....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...