Re-Offender Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 http://www.gmc.co.kr/english/good_e_x21.htm Pent? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Klart det er pent ... Faktisk et av de peneste jeg har sett :wink: GO FOR IT!!! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 dødsfett! men jeg ville bytta fargen på de led'sa som satt bak I/0 og reset knappen Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Samme produsent som "noblesse".. Det betyr at de allerede er i kontakt med leverandøren! Men 3dfxcool.no skulle ikke ta det inn med det første... Fikk mail for en halv time siden! Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Å POOPIE !! jeg kunne tengt meg dette http://www.gmc.co.kr/english/good_e_neo.htm hvirker som et genialt kabbis til modding. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Likte spesielt dette: En extern ide kontakt :o Lenke til kommentar
fredde Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Likte spesielt dette: En extern ide kontakt + sata :o S-ata fikk du det fra ? Er ikke det ved siden av IDE slotten strøm til den devicen man skal koble til ? EAR wtf er det ? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Kanskje det ja.. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 det blir på en måte..hvis du skal ha en intern cd-rom...så kan du ha den ekstern ! Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Samme produsent som "noblesse"..Såvitt jag förstått är detta det kabinett som ersätter Noblesse i sortimentet från Colorcase. Själv använder jag Noblesse, omlackerad från svart till blåmetallic, och tycker att förändringarna helt klart är till det bättre. Hälsningar Olle Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 liker ikke fargen på ledsa, de burde vært blå Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Likte spesielt dette: En extern ide kontakt :o Utrolig praktisk til testformål og slikt. Du slipper å koble opp med harddisken inni, og skru opp kabbisen. Eneste minuset er at den helt sikkert tar opp en hel IDE-kontakt på hovedkortet. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 liker ikke fargen på ledsa, de burde vært blåDe tidigare bilderna på Noblesse visade att den var djupblå. Döm om min förvåning när jag öppnade förpackningen och såg att den var svart. Därför tog jag en tur till Biltema och inhandlade en burk blå billack. Sedan var det bara att skruva loss sidoplåtar och topp, spaya dessa och montera tillbaks dem. Nu är min Noblesse blå! /Olle Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Likte spesielt dette: En extern ide kontakt :o Utrolig praktisk til testformål og slikt. Du slipper å koble opp med harddisken inni, og skru opp kabbisen. Eneste minuset er at den helt sikkert tar opp en hel IDE-kontakt på hovedkortet. Men du har ingen ektern strømkontakt. men uansett syns jeg det kabinettet var fint. Ikke noe stygge vifter og fancy farger. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 øhhh se til venstre for idekontakten... det er power... siterer fra siden deres: 5.25” Bottom Bay Multi port kit installed in the 5.25" bottom bay is bult on push latches with two USB 2.0, SOUND, EAR, ATA100 IDE and power connector. This IDE port is an innovative feature that differentiates the multi port kit in Neo Classic from other normal ones Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 den ide-greia har sikkert en splitett kabel sånn at den ikke tar en slott selv, men allikavel så kan du ikke ha den pluss en annen på kabelen... hvis dere skjønte det da.. og egentlgi så var det kabinetet drit stygt.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 den ide-greia har sikkert en splitett kabel sånn at den ikke tar en slott selv, men allikavel så kan du ikke ha den pluss en annen på kabelen... hvis dere skjønte det da.. og egentlgi så var det kabinetet drit stygt.. Mener du det?? er det ikke pent da?? Pent kabinett... Meget pent kabinett... mm...penere en mitt ja.... Nå har jeg noe å drøme om i natt... Et meget vakkert kabinett.... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nice kabbis. Den eksterne kontakten, det burde kansje vært strømutak også da? trenger lissom litt strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå