Trygve1976 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei, Skal kjøpe en maksin som kan dra BF3 på brukbare spekks, samtidig som kona gjerne vil ha Mac? Lar dette seg forene??? Spørsmålet er egentlig veldig enkelt: Hvilke speks må jeg ha på en Mac (op hva koster det?) for å kunne spille BF3 med rimeilg bra grafikk??? Spiller BF serien fordi jeg synes gameplayet er bra - men har jo selvsagt lyst til å nyte den bra grafikken....... uten å gå personlig konkurs og havne på "luksusfellen" Mvh Trygve Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Du kan ikke spille BF3 på Mac OS. Du må isåfall kjøpe en kopi av Windows i tillegg. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Greieste er isåfall å bygge deg en Hackintosh. En Mac koster mye mer en det smaker, til din bruk. Lenke til kommentar
Trygve1976 Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Er faktisk klar over at jeg må kjøpe Windows 7 og kjøre dette i boot camp Spørsmålet er vel egentlig om noen har prøvd seg på BF3 Beta på en iMac??? Hvilken hardware er evtl på denne iMacen? Mvh Trygve Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 http://www.youtube.com/results?search_query=battlefield+3+imac&aq=f Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Foreslår at du enten kjøper din egen gamer-maskin eller evt. spiller på konsoll dersom kona på død og liv skal ha mac. BF3 vil ikke være en god opplevelse på noen mac under 20 000,- Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jepp, det er riktig som Dassen sier. Det vil være langt mer økonomisk å kjøpe en mac til kona, og en heller "billig" gamingmaskin til deg. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Den dyreste iMac-modellen med 6970 skjermkort vil kunne kjøre spillet, men denne koster 17000. Du kan kjøpe en iMac til 10k og en gamer-pc til 7k som yter lang bedre. Uansett er det mye penger, så spør du meg bør kona di ha noen veldig gode argumenter på hvorfor hun vil ha mac. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kanskje hun vil ha noe som rett og slett bare virker? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har en MacBook Pro 15", iPhone 3GS, iPad 2, iPod Classic, AirPort Express, snart en iPhone 4S og en AppleTV2, men jeg kommer aldri til å kjøpe en Mac for spill. Der er pris/ytelsesforholdet langt utenfor det som burde være akseptabelt for noen og enhver; til og med for å være Apple-produkter. Kjøp en MacBook/iMac til henne og en stasjonær PC til deg selv. Billigere og bedre for dere begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå