Karina Hulesangerhule Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei. Jeg har en gammel pc jeg tenkte jeg skulle formatere så jeg har lastet ned windows xp og skal brenne på cd for å bruke til det. Under brenningen fikk jeg feilmelding! "Disken kan ikke brennes pga. kommunikasjon mellom maskin og leser feilet" - eller noe i den duren. Husker ikke helt ordrett Jeg åpnet Diskverktøy for å formatere cd-en, men det går ikke an å trykke på "slett"-knappen. What to do? Fikk melding opp "Feil: Denne disk må repareres. Klikk på Reparer disk", men "reparer disk" går det ikke an å trykke på. Eneste som kan trykkes på er "verifiser disk". Hva skal jeg gjøre for å få brent cd-en? Vil gjerne ha det klart til min lillebror kommer hjem fra skolen, skal overraske han med pc Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har du hatt problemer med å brenne andre ting tidligere? Har du prøvd en annen DVD-plate (regner med du mener DVD)? Er det original ISO-fil, og passer det inn på en DVD? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Nei, har brent mange cd-er og dvd-er før. Original iso-fil, hva mener du med det? det er en iso-fil Skal jeg bruke dvd-er? Jeg brkte en cd, men jeg kan prøve med en dVD og se om det går. Takk for svar Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Det gikk som smurt Dum som jeg var brukte jeg en CD! haha Takk for hjelpen Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Du får vel neppe plass til en original XP på en CD, men det er så lenge siden jeg la inn XP sist gang. Det var en grunn til at jeg spurte om det var en original ISO-fil... Så bra, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå