Moskus Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Nå hadde jeg uten tvil ventet på WP8. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg vurderer å kjøpe HTC Titan 2 på e-bay anbefaler dere HTC Titan?, jeg har hatt Lg Optimus 7, Samsung focus s I917 og I937 (trur den het det) tidligere har iphone 4s nå men savner større skjerm og Windows phone 7! Skal du bruke den i et LTE-nettverk? Det er den store forskjellen på HTC Titan og HTC Titan 2... Ok, får se litt hva jeg gjør.. kanskje jeg venter til september å hører hva nokia sier Lenke til kommentar
Annkz Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hjelp!! Hva i alle dager? Plutselig sluttet min telefon å sende og motta SMS. Så sluttet touch knappene ( retur, win, søk) å virke. Har snakket m HTC service. (og abo leverandør, ikke sim kort). De anbefalte å resette tlf. Det gjorde jeg minst 5 gangerntil jeg ikke gadd mer.....så lå den bare der..... plutselig etter en time eller så sendte og mottok den SMS i masse vis. (hadde prøvd og sende og motta fra sønnens mobil). Lykkelig la jeg inn alle kontoer og apper. Neste dag virket ikke noen ting!! Så nå resatte jeg den igjen....ingen forbedring....la den fra meg......slo den av og på noen ganger.....VIRKER.tør ikke legge inn noen ting da jeg ikke vet om d er en app som gjør det. Ellers bruker jeg windows live konto, de har fått ny og meget irriterende kontakt liste. Oppdaget det da jeg var inne for å organisere kontakter. ?? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Den nye kontaktlisten er jo enklere enn noensinne? For min del høres det ut som at du har større problemer enn hva en resetting kan gjøre for telefonen. Send den inn Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Tenkte jeg måtte dele dette med meg: Jeg kjøpte et nytt batterideksel på eBay, for det jeg hadde begynte å bli slitt. Men med på kjøpet fikk jeg vesentlig mer ut av batteriet. Jeg har nå 2-4 ganger mer batteri enn jeg hadde tidligere. Bedre antenne kanskje? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Tenkte jeg måtte dele dette med meg: Jeg kjøpte et nytt batterideksel på eBay, for det jeg hadde begynte å bli slitt. Men med på kjøpet fikk jeg vesentlig mer ut av batteriet. Jeg har nå 2-4 ganger mer batteri enn jeg hadde tidligere. Bedre antenne kanskje? Link til det du kjøpte? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tenkte jeg måtte dele dette med meg: Jeg kjøpte et nytt batterideksel på eBay, for det jeg hadde begynte å bli slitt. Men med på kjøpet fikk jeg vesentlig mer ut av batteriet. Jeg har nå 2-4 ganger mer batteri enn jeg hadde tidligere. Bedre antenne kanskje? Link til det du kjøpte? http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=271028980005 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tenkte jeg måtte dele dette med meg: Jeg kjøpte et nytt batterideksel på eBay, for det jeg hadde begynte å bli slitt. Men med på kjøpet fikk jeg vesentlig mer ut av batteriet. Jeg har nå 2-4 ganger mer batteri enn jeg hadde tidligere. Bedre antenne kanskje? Link til det du kjøpte? http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=271028980005 Takk. Skal prøve jeg og, ser jo identisk ut med den orginale - men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Takk. Skal prøve jeg og, ser jo identisk ut med den orginale - men verdt et forsøk. Det er noen ørsmå forskjeller inni, nemlig at kontaktflatene ser bedre ut på det nye sammenlignet med det gamle. Jeg skal se om jeg får tatt noen bilder i kveld. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Takk. Skal prøve jeg og, ser jo identisk ut med den orginale - men verdt et forsøk. Det er noen ørsmå forskjeller inni, nemlig at kontaktflatene ser bedre ut på det nye sammenlignet med det gamle. Jeg skal se om jeg får tatt noen bilder i kveld. Det hadde hvert flott! Er fornøyd med batteriet på denne telefonen fra før av, men man får aldri bra nok batteritid hehe. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Fler som opplever random reboots? Begynt å skje ganske ofte her. Spesielt når jeg skal ta bilder. Lenke til kommentar
Basskasse Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Fler som opplever random reboots? Begynt å skje ganske ofte her. Spesielt når jeg skal ta bilder. Har market det en gang i måneden ellerno.. Ikke plagsomt enda, men om det skjer oftere så skjønner jeg problemet. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Samme feil ennå. Er det noe app som kan forårsake dette? Sendte mail til CDON nå, og dem bruker Delta Service. Så da er det en av 2 ting som skjer. Enten at de ikke finner noe feil og prøver å prakke på meg dette gebyret dems - eller at dem sier dem har fiksa det men at samme feil skjer dagen jeg får den igjen. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen som vet når vi får win 7.8 ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Tror ingen vet enda. "Om ikke lenge" er standardsvaret.... Lenke til kommentar
Jogg1 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Er det noen av dere som eier/har eid Titan som har hatt problemer med samtalekvalitet eller dekning? Ser at dette er noe Titan har fått mye tyn for i tester og av brukere. Ser den går billig om dagen, og vurderer å skaffe meg en. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Er det noen av dere som eier/har eid Titan som har hatt problemer med samtalekvalitet eller dekning? Ser at dette er noe Titan har fått mye tyn for i tester og av brukere. Ser den går billig om dagen, og vurderer å skaffe meg en. Da hadde jeg heller satt av litt cash, og kjøpt en WP8 mobil. Er fornøyd med min, men WP7 blir fort utdatert nå som WP8 er kommet. Lenke til kommentar
Jogg1 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Da hadde jeg heller satt av litt cash, og kjøpt en WP8 mobil. Er fornøyd med min, men WP7 blir fort utdatert nå som WP8 er kommet. Det hadde helt klart vært ideelt, men det er klart at det er et økonomisk aspekt ved dette. Denne går for 1329,- i nettbutikk, og skulle jeg ha gått tilsvarende opp i kvalitet på en WP8 telefon så hadde jeg raskt havnet på 3500-4000,- evt. HTC 8s, dog denne har litt liten skjerm. Dette var jo tilsynelatende et av flaggskipene til WP7x. Hva er egentlig den store forskjell mellom 7.5 og 8, bortsett fra lock-screen og hardware? Har du hatt noen problemer med samtalekvalitet? Hvordan kan denne funke med 7.8? (vanskelig spørsmål ettersom vi har så lite informasjon om det) Endret 2. desember 2012 av Jogg1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Noen som har oppdatert til 7.8 og kan prøve å laste ned den danske bank appen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå