sifaz Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 jeg har en avi fil og brenner den på en DVD-r cd men når jeg legger den i dvd spilleren så virker den ikke. må jeg bruke et program for å få det til å virke? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis ikke DVD-spilleren din kan lese video-filer, så skal du brenne klippet ditt i "DVD-video"-format, som ikke bare er å legge en enkelt fil inn på DVD'en. Mange videoredigeringsprogrammer og DVD-brenneprogrammer har muligheter for å konvertere og formatere videoklipp korrekt. Lenke til kommentar
sifaz Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 jeg husker at jeg brukte et eller annet video programm men husker ikke hva det heter. har dere noen tips om et enkelt gratis program? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Prøv i riktig forum. Større sjanse for bedre svar. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Du kan bruke Windows Movie Maker. Du må brenne videoen som Mpeg2 for å kunne spille den av i videospilleren. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 @arthon: Windows DVD Maker meiner du? WMM kan vel ikkje lage DVD-ar. Lenke til kommentar
sifaz Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Prøv i riktig forum. Større sjanse for bedre svar. hvilke forum er det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det forumet tråden har vorte flytta til passer nok betre enn det du opprinneleg posta i – Bilderedigering og programvare handler om redigering av stillbilete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå