strilagut Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Takka ja til ein ny internt jobb i firmaet i sommar (midt i juli) som innbefatta flytting(Hordaland-Rogaland) pga det var ein spennande jobb og at eg er ikkje heilt fornøyd i min nåverande stilling. Fekk ikkje noko overflyttingsdato pga avd. sjefene skulle avtale dette (bli enige) mellom seg seinare. Sitter no enno og venter på dato(har gått 3mnd) Har vært mange ganger hos min sjef og han seier no at han har sendt saken min vidare opp i systemet. (dei klarte ikkje å bli enige om dato sidan min nåverande sjef foreløpig ikkje har nokon erstatter for meg...) Kjenner at eg er litt frustrert og har mista motivasjonen litt for å begynne i ny jobb. Tenker jo at viss han nye sjefen ville ha meg (som eg fekk inntrykk av på intervjuet og tlf samtaler etterpå) ville han jo kunne pushe dette litt I tillegg er eg ikkje fornøyd min egen sjef som eg har no pga måten han har håndert situasjonen. Er litt usikker på kordan eg skal håndtere dette videre...... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sjølv om dette er ei intern stillingsendring så er det ikkje ditt problem at dei ikkje har ein erstatter for den stillinga du har no. Hadde du sakt opp og tatt ein jobb i eit anna firma så hadde situasjonen vært det samme. Det er uansett ikkje værre en at du ikkje seier opp din nåværande jobb dersom du ikkje er sikker på at du vil bytte jobb. Bedrifta må ha gyldig oppsigelsesgrunn for å ta frå deg jobben så dersom du ikkje seier opp så kan du behalde gammlejobben. Men det beste er å ta ein prat med ledelsen. Det er ganske urimelig ovanfor deg at du i lang tid skal gå og vente på at du må flytte. Så lenge du ikkje har ein dato så får du verken planlagt kjøp/leige av ny bolig, eller salg/oppsigelse av den gammle. Eg reknar også med at du også setter deler av livet ditt på vent sidan det ikkje er noken vits i å investere mykje tid og penger i lokale forhold når du snart skal flytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå