South_Bridge Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vurderer å handle ny laptop fra dell.com og har satt opp et lite regnestykke hvor mye jeg sparer ved å velge dell.com fremfor dell.no Det er ca 2000kr (gitt beregningene er korrekt). Omregninga fra dollar til norske kroner har jeg fått fra toll.no, den varierer litt, men er der i området. Moms på 25% må en jo betale. Pc'er inkludert latpop er tollfrie slik jeg forstå det. Jetcarrier tar 380kr for hele handelen, da fortoller de og frakter den til norge for meg. Stemmer dette, er det noe jeg ikke har tenkt på? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Norsk reklamasjonsrett forsvinner om du velger dell.com. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jo, men snakka med dell. garantien kan overføres fra usa til norge. men mister reklamasjonsretten da. men det økonomiske stemmer? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Eg vil si regnestykket stemmer. Men eg ville ikke ha forkastet forbrukerkjøpsloven til fordel for 1800 kr. Ikke på en laptop. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har du sett på Netshop.no om deres priser på Dell maskiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå