HelloKjersti Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kameraproduksjonen er nesten doblet siden i fjor. Kameraer produseres som aldri før Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jepp, men det hjelper ikke meg, siden akkurat det jeg har lyst på ikke har blitt annonsert Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jepp, men det hjelper ikke meg, siden akkurat det jeg har lyst på ikke har blitt annonsert Den som venter på noe godt noe, vettu ... Skulle vært interessert å sett forholdet mellom speilrefleks og speilløst Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 tomsi: Der har jeg for én gangs skyld noget 100% nøjagtigt statistik. Indenfor de seneste fire år, er salget af systemkameraer i forhold til spejlrefleks øget med en faktor... UENDELIG! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 tomsi: Der har jeg for én gangs skyld noget 100% nøjagtigt statistik. Indenfor de seneste fire år, er salget af systemkameraer i forhold til spejlrefleks øget med en faktor... UENDELIG! Med unntak av Canon - der er veksten nøyaktig 0% Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Jeg skulle likt å sett hvor mye av økningen som skyldes vekst i tradisjonelle DSLR kameraer og hvor mye som skyldes vekst i det nye segmentet som går inn under systemkamera-paraplyen. Mine forventninger til den statistikken er relativt stabilt salg i førstnevnte gruppe og sterk økning i sistnevnte. Men for det komplette bildet bør vi også ha få tallene for kompaktkamerasalget. Endret 10. oktober 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg