Odesseiron Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Actionrollespillets kanskje største finesse skal ha blitt avslørt. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det kan jo funke som kompetetivt spill, men føler ikke at spillmekanikkene sitter godt nok til at det kan bli så veldig gøy (tenker først og fremst på ME2 nå). Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 ugh! Bruk tiden til å lage spillet bedre, og ikke sløs den bort på flerspillerfjotteri. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Det er vel snakk om Coop. Det trenger de vel ikke bruke så mye tid på det er bare noen få justeringer, Så har man dropp-inn coop. Endret 10. oktober 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 ugh! Bruk tiden til å lage spillet bedre, og ikke sløs den bort på flerspillerfjotteri. Veldig enig i det. Med mindre det er snakk om en eller annen form for coop. Lenke til kommentar
Skully Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) ugh! Bruk tiden til å lage spillet bedre, og ikke sløs den bort på flerspillerfjotteri. Tipper det er ett eget team for dette som hos mange andre spillutviklere. . Singleplayer delen vil nok ikke ta skade av det. Endret 10. oktober 2011 av Skully Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bortkasting av ressurser etter min mening. Tilpasningene til dette kan gå utover enspillermodusen. Skulle ønske at de hadde lagt ressursene i mer dialog, flere karakterer, bedre customization etc. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Hvis det blir snakk om ME3 Coop action-rpg innenfor storymodus så kan det bli meget bra og da blir det mange morsomme timer med bekjente. Hvis det kun blir "løp rundt og skyt på hverandre" så blir det et stort gjesp. På samme måte som Dragon Age Origins/Awakening hadde vært sabla gøy med Coop samt i likhet med FO3, FO-NV etc. Synd at det ikke satses mer på Coop i slike spill. Endret 10. oktober 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Totalt uinteressant i ett spill som dette for min del. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Host og hark. Nei dette var en sær og dum nyhet. Gjør meg ikke noe nevneverdig å ha lyst på spillet. Nå har Mass Effect blitt et ren dyrka tredjeperson-skytespill med noe kjedelige rollespillelementer. Jeg skal ikke ha dette til lanseringen, spesielt ikke når de annonserer MP for spillet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 "Do not want".jpeg Men skal kjøpe spillet uansett. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hmf! Unødvendig å innføre MP i siste delen av en triologi. Blir kjøp uansett, men dæææmn. Håpa i det lengste det bare var rykter og tull det her. Hvordan skal det gjøres, forresten? Er det coop, blir det i samme gate som Fable hvor man spiller i "en annen helts verden"? Mange har savegames fra ME1 og ME2, ikke alle har gjort samme valg. Hva skjer med 2 spillere med vidt forskjellige valg, må vel bli sånn at en av dem hoster? Uansett tviler jeg sterkt på at Mass Effect 3 kommer til å bli et stort MP spill.. er for mange andre dedikerte MP spill med dedikerte spillere. Og da kunne man vel latt vær, og latt triologien stå som den fantastiske énspillerhistorien den er (var/blir/kunne vært).. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Co-op funker vel helt fint i et 3PS, det. Det er vel ingen som tror det er noen rollespillelementer igjen, vel? Med mindre man teller hvem/hva man kan hoppe i bingen med, da. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 NEI, vil ikke ha noen MP del som ødelegget fokuset på SP delen. Kan kansje godta en Coop versjon, men hvis jeg vil spille ett tredjepersonspill som er MP spiller jeg Gears of war. Mass effect spiller jeg for historien og verdenen den er i. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dette lover ikke bra. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis det bare er co-op, er det greit. Likevel er det midler de heller kunne brukt på å gi historien mer kjøtt på beina. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) MP/Coop = fleire hooks for DLC, veit du. ORIGINAL ART, forresten. Endret 10. oktober 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 ET av mine deff fave spille serier mass1 er konge 2ern mere action men utrolig bra det oxo Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! Hvorfor!? Ahhh, rett og slett skuffa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå