karoald Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Subsea 7 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Er et av verdens ledende undervannsentrepenørselskap som leverer tenester til olje-og gassvirksomhet. Her har dei sveisa røra sammen på land og så skal då rulles på trommelen om bord i dette rørleggingsfartøyet. SJÅ BILDE I STORFORMAT (LINK) bedre farger Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Eneste jeg vil pirke på er litt hardt lys på kranarmen..og grattis med ny bredbåndkabel;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Eneste jeg vil pirke på er litt hardt lys på kranarmen..og grattis med ny bredbåndkabel;) Tusen takk-ja det var skiftende skydekke medan eg fotiograferte--det var ei "tong"bye i nerheta,derfor mørk himmel. Ingen ny bredbåndkabel her no.Den eg har no(fiber)har eg hatt i eit år og vel så det. PS.Fårstår "poenget"he,he Endret 10. oktober 2011 av karost Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Godt belyst og artig å se i stort format! Greit av båten dette! God 3'er! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Flott dokumentasjon av en del av oljeevntyret. Sylskarpt. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fantastisk koloss i arbeid. Flott dok. og bilde:) Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Wow, fine farger og kolossalt med detaljer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg